مدیران نفتی و مسئولان استانی، درگذشت رضا طاهری را تسلیت گفتند

مدیران نفتی و مسئولان استانی در پیام‌های جداگانه‌ای، درگذشت رضا طاهری، رئیس سابق روابط عمومی شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب را تسلیت گفتند.

به گزارش خبرنگار شانا، پیشکسوت و چهره خوشنام روابط عمومی صنعت نفت که سال‌ها در روابط عمومی شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب مشغول فعالیت بود، دیروز (یکشنبه، ۱۱ خردادماه) درگذشت. مدیران نفتی و مسئولان نفتی این ضایعه را با انتشار پیام‌هایی تسلیت گفته‌اند.

پیام تسلیت مسعود کرباسیان، مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران

إِنَّا لِلَّهِ وَ إِنَّا إِلَیْهِ رَاجِعُونَ
با دریغ و تأسف خبر درگذشت ایثارگر دفاع مقدس، حاج رضا طاهری پیشکسوت عرصه روابط عمومی صنعت نفت موجب اندوه اینجانب، کارکنان و مدیران شرکت ملی نفت ایران شد. شادروان طاهری در هفته‌های اخیر مصیبت درگذشت والدین مکرم خود را با تألم و تأثری جانکاه همراه با عزت و شکیبایی سپری کرد و به روح ملکوتی برادر شهیدش پیوست.
اینجانب ضمن عرض تسلیت به همسر داغدار و وابستگان مصیبت‌دیده، برای ایشان غفران ابدی و برای خانواده آن مرحوم و همه همکاران وی در صنعت پرافتخار نفت به‌ویژه در شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب صبر و سلامتی از خداوند سبحان مسئلت دارم.

پیام تسلیت غلامرضا شریعتی، استاندار خوزستان

بسم‌الله الرحمن الرحیم
الَّذِینَ یُبَلِّغُونَ رِسَالَاتِ اللَّهِ وَیَخْشَوْنَهُ وَلَا یَخْشَوْنَ أَحَدًا إِلَّا اللَّهَ ۗ وَکَفَیٰ بِاللَّهِ حَسِیبًا (آیه ۳۹ سوره احزاب)
مرزهای هویت تاریخی ما را انسان‌هایی با خون و قلم پاس داشته‌اند که معراجشان از دامان مادرانی سرکشیده به آسمان بی‌کران ایثار و ادب بود؛ آنهایی که جامعه پیرامون خود را با کلمه سیراب می‌کردند و عالی‌ترین مفاهیم حیات را در گوش جانشان زمزمه می‌نمودند تا به وقت آزمون شرف، جام شهادت را لاجرعه سرکشند.
خبر آمد که یکی از این راست‌قامتان، برادر ارزشمند حاج رضا طاهری، برادر شهید و از ایثارگران گرانقدر و پیشکسوت عرصه ارتباطات و روابط عمومی، بار سفر بسته و حیات مادی را ترک کرده و به ابدیت پیوسته است.
ضمن عرض تسلیت به خانواده آن مرحوم و خانواده بزرگ شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب، امیدوارم تداوم حیات این برادر عزیز در جوار رحمت حق و حضور در بزم شهیدانه برادر گرانقدرش، اسباب تسلای خاطر بازماندگان باشد و آرامش و اطمینان روح آن سفر کرده، رایحه صبر بر جان ایشان نازل کند.

پیام تسلیت کسری نوری، مدیرکل روابط عمومی وزارت نفت

انا لله و انا الیه راجعون
در هجوم اخبار ناگوار، درگذشت ناگهانی و روح‌خراش همکار عزیزمان جناب آقای رضا طاهری موجب تلخ‌کامی و اندوه مضاعف شد.
او همکاری سختکوش و گره‌گشا، دوستی مهربان و باصفا بود که تار و پود وجودش با عشق به کار و حرفه‌اش درآمیخته بود.
متانت، شکیبایی، مردمداری، وفاداری، خوشرویی و حمیت سازمانی از او چهره‌ای قابل اتکا ساخته بود که نام و حضورش مایه آرامش و اطمینان‌خاطر بود و بی‌گمان فقدانش موجب حسرت و دلتنگی بسیار.
با اندوه و تألم فراوان، این ضایعه را به خانواده ارجمند طاهری که این روزها داغ مصیبت‌های مکرر را تحمل می‌کنند، صمیمانه تسلیت گفته، خود را در غم آنها شریک دانسته و برایشان از درگاه خداوند قادر متعال شکیبایی و اجر مسألت دارم.
درگذشت جناب آقای طاهری، برای همکاران او در صنعت نفت به‌ویژه خانواده بزرگ روابط عمومی نیز تلخ و جبران‌ناپذیر است. این مصیبت را به تمامی دوستان و همراهان آن مرحوم به‌ویژه همکاران ارجمند در شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب تسلیت می‌گویم و برای روح آن فقید سعید آمرزش و رحمت بی‌کران الهی آرزومندم.

پیام تسلیت احمد محمدی، مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب

درگذشت اندوه‌بار آقای حاج رضا طاهری، مرد خستگی‌ناپذیر و مهربان مناطق نفت‌خیز جنوب، موجب تأسف و تأثر ‌فراوان گردید. ‌بی‌شک تلاش‌ها و اقدامات مرحوم حاج رضا طاهری در زمینه اعتلا و توسعه روابط عمومی، ارتباط دوسویه و صمیمانه ‌با اهالی رسانه، حضور مؤثر در عرصه‌های گوناگون فرهنگی و اجتماعی و به‌ویژه تلاش مجدانه ایشان برای تعالی سازمان در حوزه مسئولیت اجتماعی، نشان از تعهد بالا و نیت خالصانه وی ‌برای خدمت بوده است. ‌اینجانب با گرامیداشت یاد و خاطر ایشان، صمیمانه فقدان این انسان بزرگ را  به خانواده بزرگ ‌صنعت نفت تسلیت عرض نموده و از ‌درگاه خداوند رحمان برای آن مرحوم رحمت واسعه الهی و برای بازماندگان معزز سلامتی، طول عمر باعزت، ‌صبر و شکیبایی مسئلت می‌نمایم. ‌

پیام تسلیت سیدعبدالله موسوی، مدیرعامل شرکت ملی حفاری ایران

برادر عزیزم رضا طاهری ناباورانه از میان ما رخت بر بست و به دیار معبود شتافت. او رفت و تنها انتظارش باقی و جایش در یاد و خاطره ما خالی است.
چه سخت است در گوشه‌ای تنها نشستن و به آرامی در خود شکستن و یاد عزیزان را گرامی داشتن و چه غم‌انگیز است از پنجره خیال زندگی به تصویرت چشم دوختن حاج رضای عزیز... خداحافظ حاج رضای بزرگوار، شاید این تلخ‌ترین خداحافظی عمرمان باشد... یادت همیشه با ما است و خاطره‌ات ماندگار... ارزش بودن انسان‌های شریف را همیشه می‌توان از اندیشه یک لحظه نبودن در نگاه غم‌انگیز  دوستان به نظاره نشست.
درگذشت غم‌انگیز برادر عزیزمان زنده‌یاد مهندس رضا طاهری تأثر عمیق و غم جانکاهی بر قلب و روح اینجانب  و کارکنان شریف شرکت ملی مناطق  نفت‌خیز جنوب و شرکت ملی حفاری ایران نشاند. غم از دست دادن این همکار خدوم، پرتلاش و خستگی‌ناپذیر بسی دردناک و ضایعه‌ای حزن‌انگیز برای دوستان، آشنایان و کارکنان صنعت نفت خواهد بود، اما دنیا سرای گذر است و نه جای ماندن و هر لحظه باید آماده کوچ از آن بود... 
بی‌تردید اندوه این مصیبت سترگ در هیچ بیان و قلمی نمی‌گنجد و تنها تسلیم در برابر مشیت الهی است که رنج فراقش را تحمل پذیر می‌نماید. از ورای دیدگان حلقه بسته به اشک فراق و با قلبی آکنده از حزن و اندوه مراتب تسلیت و تعزیت صمیمانه خود و کارکنان شرکت ملی حفاری ایران را به خانواده معزز و داغدار آن عزیز به حق پیوسته اعلام می‌دارم و از خداوند رحمان آرزوی رحمت واسعه و علو درجات عالیه برای آن زنده‌یاد و صبر و بردباری و طول عمر باعزت و سعادت برای بازماندگان محترم آرزومندم. ان‌شاءالله روح بلند آن فقید سعید با صالحان و برادر شهیدش محشور و همجوار گردد.
روحش شاد و یاد همیشه جاویدش گرامی

پیام تسلیت جهانگیر پورهنگ، مدیرعامل شرکت نفت و گاز اروندان

خبر درگذشت همکار گرامی و ارجمندمان مرحوم جناب آقای رضا طاهری مشاور و رئیس سابق روابط عمومی شرکت مناطق نفت‌خیز جنوب باعث تأسف و تأثر فراوان گردید. اینجانب ضمن تسلیت ضایعه فقدان ایشان به محضر خانواده عزادار و همکاران محترم در مجموعه صنعت نفت، از محضر خداوند مهربان برای آن عزیز سفرکرده رحمت و مغفرت واسعه و برای بازماندگان صبر و شکیبایی توأم با سلامتی مسألت دارم.
روحش شاد و یادش گرامی

پیام تسلیت رامین حاتمی، مدیرعامل شرکت نفت مناطق مرکزی ایران

خبر ناگوار درگذشت برادر ارجمند مرحوم مغفور حاج رضا طاهری مشاور مدیر عامل شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب که بیش از سه دهه عمر گرانمایه خویش را در سنگر صنعت نفت به خدمت خالصانه مصروف داشت، موجب تاسف و تاثر فراوان گردید. اینجانب ضمن ابراز همدردی با خانواده معظم ایشان، مصیبت وارده را صمیمانه به جامعه روابط عمومی کشور به ویژه همکاران گرامی صنعت نفت و همچنین اهالی فرهنگ و ارتباطات استان خوزستان تسلیت و تعزیت عرض می‌نمایم.
از خداوند منان علو درجات برای آن مرحوم و صبر و شکیبایی برای بازماندگان مسئلت دارم.

پیام تسلیت تورج دهقانی، مدیرعامل شرکت مهندسی و توسعه نفت

درگذشت ناگهانی همکار عزیزمان مرحوم حاج رضا طاهری، رئیس محترم و پیشین روابط عمومی شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب و از کارکنان ساعی حوزه روابط عمومی که با تلاش‌های خود منشا خدمات فراوان بود، باعث تاثر و تاسف گردید. اینجانب درگذشت این همکار ارجمند را به خانواده محترمشان و همچنین همکاران عزیز صنعت نفت تسلیت عرض می‌کنم و از درگاه خداوند برای آن مرحوم، غفران واسعه الهی و برای بازماندگان طول عمر و صبر جمیل مسئلت می‌نمایم.

پیام تسلیت حمید کاویان، مدیرعامل شرکت بهره‌برداری نفت و گاز مارون

وَ اصْبرِْ لِحُکمْ‌ِ رَبِّکَ فَإِنَّکَ بِأَعْیُنِنَا وَ سَبِّحْ بحَِمْدِ رَبِّکَ حِینَ تَقُوم
صنعت نفت همواره خاستگاه بزرگ‌مردانی متعهد، دانا و بابصیرت بوده است؛ آنان که همواره در کنار خدمت به صنعت عظیم نفت کشور، دل در گرو عشق به وطن داشته و در حوادث گوناگون حضوری بی‌مانند داشته‌اند. امروز اندوه فقدان دوست و همکاری را در سینه داریم که خود در جبهه حق، سینه در مقابل دشمن سپر کرده بود و برادر در راه ایران و انقلاب اسلامی به شهادت بخشیده بود. امروز داغدار از دست دادن دوستی قدیمی و همکاری هستیم که لبخندهایش همواره انرژی بخش و دانش او در امورارتباطات، سرآمد بود. سرنوشت مجال نداد که این مرد راستین، چند صباح دیگر در کنارمان بماند و این تقدیر الهی است.
اینجانب با کمال تاسف و تالم درگذشت نابهنگام حاج رضا طاهری، مشاور و رئیس پیشین روابط عمومی شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب و نماد اخلاق فردی و سازمانی را به یکایک کارکنان صنعت نفت به ویژه همکارانم در شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب تسلیت عرض می‌نمای و؛ برای آن مرحوم، آرامش و مغفرت و برای بازماندگان به خصوص خانواده گرامی و کارکنان روابط عمومی مناطق نفت‌خیز جنوب صبر و بردباری را از ایزد منان مسئلت دارم.

پیام تسلیت قباد ناصری، مدیرعامل شرکت بهره‌برداری نفت و گاز مسجدسلیمان

انا لله و انا الیه راجعون
صنعت نفت جنوب این بار نیز بنا به تقدیر و حکم الهی در غم از دست دادن یکی از مخلص ترین و زحمت کش ترین همکارانش رخت سیاه ماتم بر تن کرد. خبر کوتاه بود و غمش سنگین و جانکاه  «حاج رضا طاهری» مرد زحمتکش و ماندگار عرصه روابط عمومی و رسانه، مشاور مدیرعامل در امور مسئولیت‌های اجتماعی و رییس پیشین روابط عمومی شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب که طی دو هفته اخیر غم از دست دادن پدر و مادر گرامی‌اش را چشیده بود، خود نیز بار سفر بست و از این دیار فانی به سرای باقی کوچ کرد.
بی‌شک از دست دادن چنین نیروی مخلص و ارزنده‌ای برای صنعت نفت بسیار تأثر برانگیز و جبران‌ناشدنی است و قطعاً عدم حضور این مرد همیشه خندان که در جهت تکریم شهروندان و تعالی سازمان از هیچ کوششی فروگذار نمی‌کرد، غم فراقش را در دل‌های سوخته و التیام‌نیافته همکارانش زنده نگه می‌دارد.
ضمن عرض تسلیت به خانواده محترم و داغدار ایشان، از خداوند رحمان برای آن فقید سعید آمرزش و آرامش روح و برای بازماندگانش صبر و شکیبایی مسئلت می‌دارم.

پیام تسلیت ابراهیم پیرامون، مدیرعامل شرکت بهره‌برداری نفت و گاز آغاجاری     

کلُّ مَنْ عَلیها فَان وَ یبقَی وَجْهُ رَبَّک ذوالجلالِ والاکرامِ

خبر درگذشت ناگهانی رئیس اسبق روابط عمومی شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب و مشاور مدیرعامل در مسئولیت‌های اجتماعی، چهره خوشنام صنعت نفت، جناب آقای حاج رضا طاهری، موجب تأثر و تألم فراوان گردید. درگذشت والدین این همکار عزیز در روزهای اخیر و اینک سوگ‌ فقدان ایشان موجب درد و غم مضاعف برای بازماندگان و دوستان شده است. اینجانب ضمن تسلیت این ضایعه بزرگ به مجموعه همکاران صنعت نفت و خانواده و بستگان آن مرحوم، رحمت و مغفرت الهی برای ایشان و صبر جزیل برای بازماندگان از درگاه خداوند منان مسئلت می‌نمایم.

پیام تسلیت هوشنگ صیدالی، مدیرعامل شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران

ضایعه درگذشت مشاور مدیرعامل و رئیس اسبق روابط عمومی شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب مرحوم حاج رضا طاهری موجب تأسف و تأثر گردید. بی‌تردید خاطرات خوش دوران خدمتگزاری بی‌وقفه، خستگی‌ناپذیر و صادقانه آن عزیز از دست رفته در یاد و خاطر خانواده بزرگ مناطق نفت‌خیز جنوب و شرکت‌های تابعه خواهد ماند. اینجانب به نیابت از همکارانم در شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران این مصیبت را تسلیت عرض نموده، برای ایشان رحمت واسعه و برای بازماندگان از خداوند متعال شکیبایی مسئلت می‌نمایم.

پیام تسلیت عباس ممبینی، فرمانده حوزه مقاومت بسیج شهید تندگویان (وزارت نفت-جنوب)

بسم الله الرحمن الرحیم
کُلُّ نَفس ذائقة الموت ثُمَّ إِلَیْنَا تُرْجَعُونَ
خبر عروج ناگهانی و تاسف انگیز همرزم و همکار عزیزمان زنده‌یاد حاج رضا طاهری برادر بزرگوار شهید بهمن طاهری، ناگهانی و تکان‌دهنده بود.
این واقعه دردناک، دل هم‌رزمان، همکاران و خانواده بزرگوار آن مرحوم را داغدار و محزون کرد.
اینجانب فقدان عزیز سفرکرده را تسلیت عرض کرده و از خداوند منان علو درجات را برای ایشان و صبر جزیل را برای خانواده، هم‌رزمان، همکاران و دوستان عزیز از دست رفته خواستارم.

پیام تسلیت احمد مجیدی‌نسب، دبیر شورای فرهنگی و ستاد اقامه نماز وزارت نفت

اینجانب به نمایندگی از شورای فرهنگی و ستاد اقامه نماز وزارت نفت و اعزه محترم روحانی صنعت نفت این مصیبت و داغ بزرگ را به یکایک همکاران و مدیران عامل شرکت‌های تابعه صنعت نفت در استان خوزستان و به‌ویژه رئیس محترم قرارگاه فرهنگی خوزستان و بازماندگان آن خانواده محترم و شهیدپرور، صمیمانه تسلیت عرض می‌نمایم.

پیام تسلیت ابراهیم طالقانی، مدیر پژوهش و فناوری‌ شرکت ملی نفت ایران

ان‌شاءالله خدا ایشان را رحمت کند و به خانواده‌اش صبر و تحمل بدهد. ایشان همکار بسیار خوب و خوش برخورد، کاردان، صدیق  بودند و همه ما جز خاطرات خوب چیزی از ایشان یاد نداریم.

پیام تسلیت مجید بوجارزاده، رئیس روابط عمومی شرکت ملی نفت ایران

ارتحال جانسوز برادر عزیز و ارزشی، برادر شهید و برخاسته از خانواده‌ای بزرگوار که به‌تازگی در غم از دست دادن پدر و مادر گرامی خود بود، بسیار تلخ و سنگین بود. آقای طاهری عزیز، رئیس سابق روابط عمومی و مشاور مسئولیت اجتماعی مناطق نفت‌خیز سالیان متمادی در روابط عمومی شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب زحمت کشید و نام و اخلاق نیک او زبانزد همگان بود. اینجانب این مصیبت سنگین را به خانواده عزادار و روابط عمومی صنعت نفت تسلیت عرض می‌کنم و برای روح آن بزرگوار آرامش و همنشینی با سیدالشهدا (ع) را مسئلت می‌کنم.

پیام تسلیت محمد ناصری، رئیس پیشین روابط عمومی شرکت‌ ملی نفت ایران

با اندوه فراوان درگذشت این همکار عزیز و ارزشمند را تسلیت عرض می‌کنم. یاد حضور پررنگ و لبخند خسته‌اش هرگز از خاطر ما نخواهد رفت. خداوند به خانواده و بازماندگان ارجمندش صبر عنایت فرماید.

پیام تسلیت سپهر سپهری، مدیرعامل شرکت پتروایران

هوالحی
ضایعه تلخ، ناباورانه و غم‌انگیز درگذشت همکار ساعی برادر عزیزمان مرحوم حاج رضا طاهری مشاور مدیرعامل و رئیس سابق روابط عمومی شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب باعث تاسف و تاثر عمیق اینجانب شد. بیش از ۳سه دهه حضور خالصانه ایشان در صنعت نفت کشور به‌خصوص مجاهدت‌های ایشان در حوزه رسانه‌ای حماسه مهار فوران چاه ۱۴۷ رگ سفید از خاطره‌ها محو نخواهد شد و رجاء واثق دارم تلاش‌های خالصانه آن مرحوم نزد خداوند متعال محفوظ و  ماجور خواهد ماند. ان‌شاءالله.
اینجانب به نمایندگی از مجموعه گروه توسعه پتروایران درگذشت این پیشکسوت و خادم بی‌ادعای صنعت نفت کشور را به خانواده داغدار و همکاران ایشان تسلیت عرض نموده و از پروردگار بخشاینده برای روح ایشان مغفرت و آرامش و برای بازماندگان و خانواده محترمشان صبر، بقای عمر و سلامتی مسئلت دارم.

پیام تسلیت مسلم رحیمی، مدیرکل صدا و سیمای مرکز خوزستان

بِسْمِ‌اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِیمِ
انا لله و انا الیه راجعون
خانواده محترم مرحوم حاج رضا طاهری
همکاران عزیز ایشان در حوزه شرکت  ملی مناطق نفت‌خیز جنوب کشور
خبر تاسف‌بار درگذشت دوست و برادر عزیزمان حاج رضا طاهری که عمری را در راه خدمت به استان ولایتمدار خوزستان به نیک‌نامی سپری نمود و به جمع پدر و مادر عزیز و برادر شهیدش پیوست، باعث تأسف و تألم اینجانب و همکارانم در صدا و سیمای مرکز خوزستان گردید. بدینوسیله درگذشت این برادر عزیز را به همسر، فرزندان و خاندان بزرگ داغدیده آن عزیز سفرکرده و همکاران سختکوشش در شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب کشور تسلیت عرض می‌نمایم. از خداوند منان برای آن برادر مؤمن و با اخلاق غفران الهی و برای بازماندگان صبر و اجر جزیل خواهانم.

کد خبر 303346

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =