تکریم سرمایه انسانی ضامن ارتقای کارشناسان لایق به مدیران آینده است

مدیرعامل شرکت ملی گاز ایران گفت: احترام به نیروی انسانی تضمین‌کننده ارتقای کارشناسان لایق به مدیران آینده است.

به گزارش شانا به نقل از شرکت ملی گاز ایران، حسن منتظرتربتی در آیین تودیع و معارفه سرپرست شرکت انتقال گاز ایران که روز شنبه (۱۷ خردادماه) از طریق ویدئوکنفرانس با حضور مدیران مناطق ده‌گانه انتقال گاز برگزار شد، گفت: آقای جمشیدی‌دانا از نیروهای ارزشمند شرکت ملی گاز است که با توجه به تجربه و سوابق عملیاتی و مدیریتی در بخش‌های پالایشگاهی و دیسپچینگ، می‌تواند شرایط مطلوبی را در شرکت انتقال گاز مهیا کند. 

وی ادامه داد: مدیریت ناوگان گسترده انتقال گاز نیازمند نگرشی سیستمی با رویکرد توجه به کرامت نیروی انسانی و ایجاد همراهی و همدلی همه همکاران است.

مدیرعامل شرکت ملی گاز ایران با بیان اینکه مدیریت یک سازمان به مثابه بازی در صفحه شطرنج است، تصریح کرد: برخی مدیران خود را شاه این صفحه قلمداد می‌کنند و با تفکری اقتدارگرایانه همه سازمان را وسیله‌ای برای حفظ مطامع خود می‌دانند، در حالی که در یک سازمان مبتنی بر استفاده از خرد جمعی و اجرای عدالت و حفظ کرامت سرمایه انسانی این‌گونه نیست و وظیفه مدیر، هدایت همه نیروها به‌گونه‌ای است که بتواند از یک سرباز لایق، وزیری قابل بسازد.

تربتی اظهار کرد: از آقای جمشیدی‌دانا با تجارب و ویژگی‌های اخلاقی خوبی که از ایشان سراغ دارم، انتظار می‌رود برای نیروهای صدیق و پرتلاش شرکت انتقال گاز که در جای‌جای این کشور به صورت گمنام تلاش می‌کنند، امنیت خاطر برای بیان دیدگاه‌های فنی و امنیت شغلی آنان مهیا سازد.

وی تأکید کرد: دوران مدیریت هر شخصی، موهبتی است که برای یک دوره محدود در اختیارش قرار می‌گیرد و در این دوران، مسلماً از ما تعریف یا انتقادهای زیادی می‌شود، اما به نظر من، ارزیابی واقعی را باید در زمان خروج از سازمان و دوران پس از ترک سازمان جست‌وجو کرد. همکاران رفتار ما را بسیار هوشمندانه ارزیابی می‌کنند و به خاطر می‌سپارند، بنابراین مدیر موفق، مدیری است که دعای همکاران خود را بدرقه راهش داشته باشد. اعتقاد راسخ دارم اگر این دعاها از دل و جان و با صداقت باشد، در زندگی شخصی و کاری آینده ما بسیار اثربخش خواهد بود.

انتقال ایمن و پایدار گاز، حتی در شرایط بسیار سخت

در ابتدای این آیین، سعید توکلی، مدیرعامل پیشین شرکت انتقال گاز ایران ضمن تشکر از اعتماد معاون وزیر نفت در امور گاز برای سپردن اداره بخش مهم دیگری از شرکت ملی گاز ایران به او، گفت: بسیار خرسندم که این شرکت به دست فرد کارآزموده‌ای همچون مهندس جمشیدی‌دانا اداره خواهد شد.

مهدی جمشیدی‌دانا، سرپرست جدید شرکت انتقال گاز ایران نیز با تشکر از مدیرعامل شرکت ملی گاز ایران به دلیل اعتماد و حمایت‌های بی‌دریغ او، اظهار کرد: حمایت مدیر از مجموعه مدیران خود، اعتماد به نفس را افزایش می‌دهد و موجب می‌شود کارها راحت‌تر و سریع‌تر به انجام برسد.

وی ادامه داد: خرسندم که توانستم امانت‌دار خوبی باشم و مدیریت دیسپچینگ را به همکار خوبم، مهندس جولایی تحویل دهم. خوشحالم که در تعامل با شرکت انتقال گاز، موفق شدیم در پنج ماه سخت زمستان‌های گذشته، سربلند بیرون بیاییم و هر سال برگ زرینی را به کارنامه شرکت بیافزاییم.

کد خبر 303533

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =