۲۱ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۱:۵۶
  • کد خبر: 303702
عملکرد واحد خدمات فنی ملی حفاری اعلام شد

شرکت ملی حفاری ایران با انجام ۳۱۲ عملیات تخصصی در دو ماه نخست سال، آماده ارائه هرگونه خدمات فنی و مهندسی به شرکت‌های متقاضی است.

به گزارش شانا به نقل از شرکت ملی حفاری ایران، فرشید قاسمی، مدیر خدمات فنی شرکت ملی حفاری ایران گفت: این خدمات به چاه‌های نفت و گاز در دست حفاری یا در حال بهره‌برداری در مناطق نفت‌خیز خشکی و دریایی کشور ارائه می‌شود.

وی با بیان اینکه ۱۰۰ درصد شرکت‌های بهره‌برداری نفت و گاز و شماری از شرکت‌های بخش خصوصی فعال در عرصه صنعت نفت از خدمات متنوع فنی و مهندسی ملی حفاری استفاده می‌کنند، افزود: ارائه این خدمات توأمان با عملیات حفاری یک امتیاز شاخص برای این شرکت در منطقه به شمار می‌آید.

قاسمی با اشاره به اینکه این شرکت آمادگی کامل برای انجام درخواست‌های شرکت‌های متقاضی در هر نقطه از مناطق نفت‌خیز خشکی و دریایی کشور را دارد، اظهار کرد: تحقق انجام موفق ۴۷ عملیات سیمانکاری چاه‌ها، ۳۷ عملیات آزمایش چاه با ساق مته، ۴۱ عملیات لوله‌گذاری چاه و ۱۴۲ مورد عملیات تزریق‌پذیری بخشی از اقدام‌های این مدیریت در دو ماه نخست سال است.

مدیر خدمات فنی شرکت ملی حفاری ایران گفت: همچنین ارائه ۲۶ مورد عملیات لوله مغزی‌ سیار که در مواردی در تعمیر چاه‌ها جایگزین دکل حفاری می‌شود، ۶ مورد عملیات حفاری با هوا، پنج مورد عملیات ویژه حفاری به روش فروتعادلی (UBD) و ۱۳ مورد آزمایش بهره‌دهی از دیگر فعالیت‌های این مدیریت از ابتدای فروردین تا پایان اردیبهشت‌ماه امسال است.

کد خبر 303702

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =