افتتاح نقاهتگاه بیماران مبتلا به کرونا در منطقه ویژه پارس

نخستین نقاهتگاه ویژه بیماران مبتلا به کرونا، در سالن ورزشی پردیس سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس افتتاح شد.

به گزارش شانا به نقل از سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس، ایرج خرمدل، مدیرعامل سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس هدف از راه‌اندازی این نقاهتگاه را شرایط ویژه منطقه پارس جنوبی دانست و گفت: با توجه به اینکه برخی از نیروهای شاغل در منطقه به‌صورت اقماری مشغول فعالیت هستند، نیاز به چنین محلی برای جداسازی افراد مبتلا به کرونا از محیط خوابگاهی و کاری همسو با قطع چرخه انتقال، نیاز بود که محقق شد.

وی افزود: این نقاهتگاه در واقع ویژه بیمارانی است که شرایط مناسبی از نظر عوامل عمومی دارند و نیاز به مراقبت‌های ویژه پزشکی ندارند، اما باید به نوعی از محیط عمومی برای جلوگیری از زنجیره انتقال فاصله داشته باشند.

خرمدل ادامه داد: این مرکز با تمهیدات کامل بهداشتی و طبق دستورعمل وزارت بهداشت و سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت با تلاش شبانه‌روزی در عرض سه روز تجهیز شده است و با یک دستگاه آمبولانس و کادر درمانی آماده خدمت‌رسانی به شرکت‌های منطقه و مردم محلی است.

وی با اشاره به ابلاغیه جدید وزیر نفت گفت: از این پس همه کارکنان مؤظف‌اند در محل کار از ماسک و دستکش استفاده کنند.

مدیرعامل سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس همچنین با بیان اینکه آزمایشگاه تشخیص بیماری کرونا در منطقه پارس جنوبی در آستانه افتتاح است، گفت: با پیش‌بینی‌های لازم و اقدام‌های مناسب همه دستگاه‌ها، این بیماری تاکنون خللی در فعالیت‌های اقتصادی پارس جنوبی نداشته است.

کد خبر 303940

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =