معرفی نقاط اولویت‌دار برای احداث جایگاه سوخت در منطقه تهران

معاون بازرگانی شرکت ملی پخش منطقه تهران از معرفی نقاط اولویت‌دار این منطقه برای احداث جایگاه عرضه فرآورده با توجه به بررسی‌های انجام‌شده خبر داد.

به گزارش شانا به نقل از شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه تهران، سعید برخوردار در این باره گفت: نقاط موردنیاز برای توسعه و بسط نقاط عرضه سوخت در کلانشهر تهران شناسایی شده است.

وی تأکید کرد: براساس بررسی‌ها و نیازسنجی‌های انجام‌شده این اولویت‌های مورد نیاز برای احداث مجاری عرضه سوخت در کلانشهر تهران عموماً شامل نقاطی در مناطق غرب، شمال‌غرب، شمال و شمال‌شرق، شرق، مرکز و بخشی از جنوب شهر است.

معاون بازرگانی منطقه تهران شرکت ملی پخش تأکید کرد: خوشبختانه با استقبال بخش خصوصی و سیاست‌های اخیر شرکت، احداث و راه‌اندازی جایگاه‌های عرضه سوخت در شهرستان‌های حومه تهران، خصوصاً در شهرستان‌های شهریار، ملارد، شهر قدس، رباط کریم، بهارستان، اسلامشهر، ورامین، پاکدشت، دماوند و فیروزکوه، رشد فزاینده‌ای داشته است.

برخوردار تصریح کرد: با توجه به نیاز شهروندان تهرانی و لزوم احداث جایگاه‌های عرضه سوخت برای سهولت دسترسی شهروندان و تأمین سوخت مورد نیاز آنان، این نیازسنجی انجام و مناطق اولویت‌دار مشخص شده است.

به گزارش شانا، هم‌اکنون ۳۳۶ جایگاه عرضه سوخت مایع و ۱۸۶ جایگاه عرضه سی‌ان‌جی به‌صورت مستمر و شبانه‌روزی سوخت مورد نیاز شهروندان تهرانی را تأمین می‌کنند.

کد خبر 304665

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =