استانداردسازی جایگاه‌های عرضه سی‌ان‌جی در منطقه ایلام

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه ایلام از استانداردسازی بالغ بر ۸۵ درصد جایگاه‌های عرضه سی‌ان‌جی در این منطقه خبر داد.

به گزارش شانا به نقل از شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه ایلام، علی‌اصغر چاغروندی در این باره گفت: به‌منظور کاهش خطرات احتمالی در جایگاه‌ها و ارائه خدمات مطلوب به شهروندان از تعداد ۲۳ جایگاه عرضه سی‌ان‌جی تک و دو منظوره این منطقه، بالغ بر ۸۵ درصد موفق به اخذ گواهینامه و تأییدیه بازرسی ادواری از سازمان ملی استاندارد (استانداردسازی) شدند و مابقی جایگاه‌ها نیز در حال استانداردسازی تجهیزات خود هستند.

چاغروندی تصریح کرد: بحث ایمنی و سلامت جایگاه‌های سی‌ان‌جی در اولویت این شرکت است که شامل بازرسی مطابق استانداردهای مورد تأیید سازمان ملی استاندارد کشور پیرامون همه تجهیزات موجود در جایگاه‌ها است.

وی به بازدیدهای ادواری ماهانه توسط کارشناسان واحد سی‌ان‌جی منطقه اشاره کرد و افزود: تلاش می‌کنیم با انجام بازدیدهای دوره‌ای، خطرات احتمالی در این جایگاه‌ها را به حداقل برسانیم.

مدیر منطقه ایلام تأکید کرد: مصرف روزانه سی‌ان‌جی در سطح این منطقه به مقدار یکصد و ۴۷ هزار متر مکعب است که معادل صرفه‌جویی ماهانه قریب به ۴ میلیون و ۵۰۰ هزار لیتر در مصرف بنزین است.

کد خبر 304676

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =