تداوم اقدام‌های مقابله‌ای با کرونا در پالایشگاه گاز ایلام

مدیرعامل شرکت پالایش گاز ایلام تأکید کرد که فرهنگ پیشگیری از ویروس کرونا در این واحد صنعتی به‌طور جدی دنبال می‌شود.

به گزارش شانا به نقل از شرکت ملی گاز ایران، روح‌الله نوریان در دیدار با معاون دانشگاه علوم پزشکی استان ایلام اظهار کرد: در راستای مسئولیت‌های اجتماعی و کمک به سربازان سلامت استان بیش از هزار و ۵۰۰ لباس یکبار مصرف و ۲ هزار عدد ماسک N95 تحویل دانشگاه علوم پزشکی استان شده و بیش از ۴۰۰ لیتر آب ژاول برای رقیق‌سازی با ۴۰ هزار لیتر آب به بخشداری چوار برای ضدعفونی معابر شهری و روستاهای اطراف این واحد صنعتی تحویل شده است.

وی ادامه داد: تشکیل جلسات کمیته سلامت با موضوع پیشگیری از ویروس کرونا، جمع‌آوری دستگاه‌های ثبت اثر انگشت، انجام تب‌سنجی از تمامی کارکنان در گیت‌های ورودی، تهیه مواد شوینده و ضدعفونی، ممانعت از ادامه کار کارکنان با بیماری زمینه‌ای و بیماری‌های تنفسی، تنها بخشی از اقدام‌های انجام‌شده در این واحد صنعتی است.

مدیرعامل شرکت پالایش گاز ایلام همچنین گفت: به منظور پیشگیری از ویروس کرونا و حفظ سلامت کارکنان، اقدام‌های قابل قبولی در زمینه تحویل ماسک‌های تنفسی و دستکش‌های یکبار مصرف، ضدعفونی کردن سرویس‌های ایاب و ذهاب، نظافت و گندزدایی دستگیره درها، پله‌ها و غیره انجام شده است.

جمیل صادقی‌فر، معاون دانشگاه علوم پزشکی استان ایلام نیز ضمن قدردانی از اقدام‌های ارزنده شرکت پالایش گاز ایلام در پیشگیری از شیوع بیماری کرونا و کمک به جامعه سلامت استان، تصریح کرد: با شروع موج دوم کرونا از ابتدای تیرماه نیازمند همراهی مردم و مسئولین در اجرای پروتکل‌های بهداشتی و پیشگیری از کرونا هستیم.

وی همچنین با اشاره به مصوبه ستاد استانی کرونا درباره تخصیص ساختمان درمانگاه نفت و گاز ایلام به دانشگاه علوم پزشکی و تجهیز این درمانگاه برای مقابله با کرونا، از این همکاری قدردانی کرد.

کد خبر 304680

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =