دفتر همکاری شرکت گاز آذربایجان شرقی و دانشگاه سهند گشایش یافت

آیین گشایش دفتر همکاری شرکت گاز استان آذربایجان شرقی و دانشگاه صنعتی سهند در محل این دانشگاه و برای ارتقای همکاری‌ها برگزار شد.

به گزارش شانا به نقل از شرکت ملی گاز ایران، سیدرضا رهنمای توحیدی، مدیرعامل شرکت گاز استان آذربایجان شرقی در آیین افتتاح این دفتر همکاری که با حضور ریاست، معاونت پژوهشی و اعضای هیئت علمی دانشگاه صنعتی سهند برگزار شد، ‌گفت: دانشگاه‌ها به‌عنوان یک نهاد علمی و فرهنگی با در اختیار داشتن نیروی انسانی کارآمد و ابزار علمی و پژوهشی، نقش غیرقابل‌انکاری در همراهی سازمان‌ها و نیل به بهره‌وری و تعالی دارند.

وی ضمن قدردانی از عملکرد مطلوب دانشگاه صنعتی سهند در اجرای پروژه‌های پژوهشی شرکت گاز تصریح کرد: افزون بر چهار قرارداد پژوهشی مهم بین دانشگاه صنعتی سهند و شرکت گاز، نیازهای پژوهشی شرکت در قالب پایان‌نامه‌های دانشجویی مورد حمایت قرار گرفته است.

مدیرعامل شرکت گاز استان آذربایجان شرقی به اهمیت بحث آموزش از طریق دانشگاه اشاره کرد و افزود: با توجه به شیوع ویروس کرونا و ضرورت رعایت پروتکل‌های بهداشتی، امسال بحث آموزش مجازی بیش از پیش بین دانشگاه و شرکت گاز استان آذربایجان شرقی مورد تأکید خواهد بود.

مصطفی قره‌باغی، رئیس دانشگاه صنعتی سهند نیز در این آیین، شرکت گاز را یکی از شرکت‌های موفق در داشتن نگاه علمی به حل مسائل و اجرای فرآیندهای سازمانی دانست و اظهار کرد: هدف از ایجاد دفتر همکاری مشترک در محل دانشگاه صنعتی سهند، برگزاری جلسات مدون، امکان بهره‌گیری از حضور استادان برجسته، سهولت ارتباطات دانشگاهی و ارتقای تعاملات فی‌مابین بوده است.

در حاشیه برگزاری آیین افتتاح، قرارداد پژوهشی جدیدی تحت عنوان صنعتی‌سازی سامانه تست غیرمخرب سرجوش‌های الکتروفیوژن لوله‌های پلی‌اتیلنی بین شرکت گاز و دانشگاه صنعتی سهند نیز منعقد شد.

کد خبر 304825

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =