بهره‌برداری از پروژه گازرسانی به ۳ روستای فارس

با افتتاح طرح گازرسانی به سه روستای شهرستان کوار استان فارس، این شهرستان با ضریب نفوذ ۱۰۰ درصدی گاز طبیعی، در فهرست شهرستان‌های سبز گازرسانی کشور قرار گرفت.

به گزارش شانا به نقل از شرکت ملی گاز ایران، طرح گازرسانی به سه روستای قنات، همدم‌آباد و خورگان بخش طسوج و مسکن مهر کوار با حضور استاندار، مسئولان استان فارس و نماینده خرامه، سروستان، کوار در مجلس شورای اسلامی به بهره‌برداری رسید.

غلامعباس حسینی، مدیرعامل شرکت گاز استان فارس در آیین بهره‌برداری از این پروژه اظهار کرد: پروژه مقاوم‌سازی، تقویت فشار و توسعه خط تغذیه و شبکه گازرسانی شهر کوار و نصب و راه‌اندازی دو ایستگاه تقلیل فشار نیز در این عملیات تکمیل شد.

وی افزود: با افتتاح این طرح‌ها، افزون بر بهره‌مندی ۳۷۰ خانوار روستایی و ۴۰۰ واحد مسکن مهر از این سوخت پاک، کوار به عنوان شهرستان سبز از نظر گازرسانی معرفی شد.

مدیرعامل شرکت گاز استان فارس تصریح کرد: با اجرای این طرح و برخورداری همه روستاهای مشمول گازرسانی شهرستان کوار از نعمت گاز طبیعی، افزون بر کاهش آلودگی هوا و محیط زیست، زمینه توسعه و رونق اقتصادی، جهش تولید و اشتغال و گسترش رفاه اجتماعی در این شهرستان فراهم شده است.

شهرستان کوار در  ۴۵ کیلومتری جنوب غربی شیراز واقع است.

کد خبر 305085

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =