اجرای طرح توانمندسازی افسران اچ‌اس‌یی پایانه خارک

اچ‌اس‌یی پایانه نفتی خارک طرح توانمندسازی افسران اچ‌اس‌یی شرکت‌های پیمانکاری فعال در پروژه‌ها و طرح‌های اجرایی شرکت پایانه‌های نفتی ایران را اجرایی کرد.

به گزارش شانا به نقل از شرکت پایانه‌های نفتی ایران، سیدمحمدجواد موسوی، رئیس پایانه نفتی خارک گفت: امروزه سازمان‌ها تحت تأثیر عواملی از قبیل افزایش رقابت‌های جهانی، دگرگونی‌های ناگهانی، نیاز دنیا به کیفیت و خدمات پس از فروش و وجود منابع محدود و...  همواره تحت تأثیر فشارهای زیادی قرار دارند و تجربه نشان داده است اگر سازمانی بخواهد در عرصه رقابت پیشتاز باشد، باید از نیروی انسانی متخصص، خلاق و با انگیزه بالا برخوردار باشد.

وی با بیان اینکه منابع انسانی ثروت واقعی یک سازمان را تشکیل می‌دهند، افزود: بین سرمایه انسانی و بهره‌وری در سازمان‌ها رابطه‌ای مستقیم وجود دارد و استفاده از توانایی‌های بالای منابع انسانی برای هر سازمانی مزیتی بزرگ به شمار می‌رود. در بهره‌وری فردی سازمان از مجموعه استعدادها و توانایی‌های بالای فرد به‌منظور پیشرفت سازمان استفاده می‌کند و به فعل در آمدن نیروهای بالقوه و استعدادهای شگرف برای سازندگی، سبب پیشرفت فرد و همسویی با سازمان خواهد شد.

موسوی تصریح کرد: با تأکید مدیرعامل شرکت پایانه‌های نفتی ایران درباره ضرورت توجه و اهتمام جدی به آموزش موضوع‌های اچ‌اس‌یی در حوزه عملکردی پیمانکاران فعال در پروژه‌ها و طرح‌های اجرایی این شرکت، اچ‌اس‌یی پایانه نفتی خارک در گام نخست ضمن آموزش و ارائه بسته‌های آموزشی شامل دستورعمل‌ها و راهنماهای اچ‌اس‌یی در گام بعدی از افسران اچ‌اس‌یی شرکت‌های پیمانکاری آزمون کتبی می‌گیرد.

رئیس پایانه نفتی خارک تأکید کرد: توانمندسازی نیروی انسانی حوزه عملکردی پیمانکاری با توجه به اینکه بخش عظیمی از صنعت نفت را به خود اختصاص داده‌اند، می‌تواند نقشی بسزا در تحقق اهداف سازمانی شرکت داشته و عاملی مؤثر برای ارتقای بهره‌وری سازمانی باشد.

کد خبر 305093

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =