قدردانی استاندار استان مرکزی از عملکرد شرکت گاز

استاندار استان مرکزی و رئیس اتاق بازرگانی، صنایع و معادن و کشاورزی با ارسال لوح سپاس از مدیرعامل شرکت گاز استان مرکزی قدردانی کردند.

به گزارش شانا به نقل از شرکت ملی گاز ایران، سیدعلی آقازاده، استاندار استان مرکزی و منوچهر توسطی، رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی و دبیر گفت‌وگوی دولت و بخش خصوصی استان مرکزی با ارسال لوح سپاس از عملکرد محمدرضا سمیعی، مدیرعامل شرکت گاز استان مرکزی قدردانی کردند.

متن لوح ارسالی به این شرح است: «رشد توسعه اقتصادی در جمهوری اسلامی ایران مدیون تلاش جمعی و برنامه‌ریزی مدیران، متخصصان و استادانی است که دانش و تخصص و عمر گرانبهای خود را سرمایه‌ای برای سربلندی و سازندگی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران قرار داده‌اند.

لذا بر خود لازم می‌دانیم از جنابعالی به‌واسطه تلاش مستمر و حضور منظم در برگزاری نشست‌های شورای گفت‌وگوی دولت و بخش خصوصی به‌عنوان یکی از اثربخش‌ترین سازوکارهای رفع موانع تولید و فعالیت‌های اقتصادی در مسیر توسعه کشور و همچنین پیگیری مصوبه‌های مربوطه در سال ۱۳۹۸، نهایت قدردانی و تشکر را به عمل آورده و سربلندی، پیروزی و موفقیت شما را از درگاه احدیت مسئلت می‌نماییم.»

کد خبر 305335

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =