قدردانی مشاور فرهنگی مدیرعامل شرکت ملی نفت از شرکت نفت و گاز شرق

مشاور فرهنگی مدیرعامل شرکت ملی نفت در پیامی از اقدام‌های شرکت بهره‌برداری نفت و گاز شرق در راستای آگاهی‌بخشی و توسعه فرهنگ زندگی قدردانی کرد.

به گزارش شانا به نقل از شرکت نفت مناطق مرکزی ایران، در متن پیام احمد مجیدی خطاب به سیدابوالحسن محمدی، مدیرعامل  شرکت بهره برداری نفت و گاز شرق آمده است: از تلاش‌ها و پیگیری‌های مجدانه حضرتعالی و همکاران محترم شورای فرهنگی آن شرکت در توسعه فرهنگ زندگی که در قالب لوح فشرده طعم زندگی تهیه شده تقدیر و تشکر کرده و توفیق روزافزون شما را از درگاه حق مسئلت دارم.

مجیدی همچنین با اشاره به روزهای کرونایی و لزوم آگاهی‌بخشی به خانواده‌ها افزود: توجه به خانواده‌ها و رفع نیازهای مختلف آنان به‌خصوص در حوزه سلامت و فرهنگ یک ضرورت حیاتی است و بهره‌گیری از توان کارشناسان دینی در تهیه این مجموعه ارزشمند و پخش آن از صداوسیمای استان خراسان ارزش این فعالیت فرهنگی را دوچندان کرده است.

رامین حاتمی، مدیرعامل شرکت نفت مناطق مرکزی ایران نیز در پیامی جداگانه از اقدام ارزنده فرهنگی شرکت بهره‎برداری نفت و گاز شرق قدردانی کرد.

لوح فشرده طعم زندگی با هدف توسعه فرهنگ زندگی و با همکاری قرارگاه فرهنگی شرق کشور در بین کارکنان بهره‌برداری نفت و گاز شرق و خانواده‎های آنان توزیع شد.

شرکت بهره‌برداری نفت و گاز شرق از شرکت‌های تابع نفت مناطق مرکزی ایران است که وظیفه تأمین و تولید گاز مصرفی استان‌های شمالی و شمال شرق کشور را به‌عهده دارد.

کد خبر 305488

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =