برنامه جهش تولید با تکیه بر ظرفیت‎های پژوهشگاه نفت تدوین شود

رئیس گروه اقتصادی دفتر مقام معظم رهبری، خواستار بهره‌مندی از ظرفیت‌های موجود در پژوهشگاه صنعت نفت برای تدوین برنامه جهش تولید شد.

به گزارش شانا به نقل از پژوهشگاه صنعت نفت، علی آقامحمدی با حضور در پژوهشگاه صنعت نفت، به خدمات ارائه‌شده از سوی این مجموعه اشاره کرد و گفت: امیدواریم پژوهشگاه صنعت نفت برنامه‌ای را برای بهره‌مندی از فناوری‌های پیشرفته (high tech) که در حوزه صنعت نفت است تدوین کند و با حمایت‌هایی که صورت می‌گیرد، این مجموعه در انجام فعالیت‌های خود به استقلال بیشتری دست یابد.

وی به درآمدزایی این مجموعه نیز اشاره کرد و گفت: پژوهشگاه قادر است در مدت کوتاهی به یک پژوهشگاه مستقل با کمک‌های دولتی تبدیل شود که اکثر درآمد خود را از حق امتیاز کارهای انجام داده به‌دست می‌آورد.

رئیس گروه مشاوران اقتصادی دفتر مقام معظم رهبری، سرمایه نیروی انسانی این مجموعه را بسیار با ارزش دانست و گفت: داشتن اعضای هیئت علمی که بیشتر آنها فعالیت‌های عملیاتی و میدانی می‌کنند از نکات حائز اهمیت این مجموعه است که می‌توانند فعالیت‌های سازمان را به‌سرعت عملی کنند و امیدواریم یکی از مصادیق سال جهش تولید، فعالیت‌های پژوهشگاه صنعت نفت باشد و در آینده نزدیک با استفاده از ظرفیت‌های موجود و برگزاری این‌گونه نشست‌ها برنامه جهش تولید تدوین شود.

کد خبر 305587

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =