پایان تعمیرات خط لوله انتقال گاز نار به پالایشگاه فجر جم

تعمیرات اساسی خط لوله ۳۰ اینچ انتقال گاز ایستگاه تقویت فشار گاز میدان نار به پالایشگاه فجر جم با تلاش متخصصان شرکت بهره‌برداری نفت و گاز زاگرس جنوبی پایان یافت.

به گزارش شانا به نقل از شرکت بهره‌برداری نفت و گاز زاگرس جنوبی، جابر چرومی‌زاده، رئیس منطقه عملیاتی نار و کنگان گفت: با هدف استمرار تولید به‌ویژه در فصل سرما تعمیرات اساسی این خط لوله با تعمیر یا تعویض بخشی از خط لوله در مقاطع مختلف انجام شد.

وی با اشاره به اینکه تعمیرات اساسی این خط لوله نقش مهمی در اطمینان از استمرار و آمادگی تولید در فصل زمستان دارد، افزود: تعمیرات اساسی این خط لوله با تلاش کارکنان تعمیرات خطوط لوله و با نظارت بازرسی و حفاظت فنی، پشتیبانی کامل ادارات عملیاتی، ایمنی، خدمات پشتیبانی و حراست و با رعایت نکات ایمنی و پروتکل‌های بهداشتی پایان یافت و پس از هوازدایی و فشارافزایی طبق دستورعمل‌های استاندارد صنعت نفت عملیاتی شد.

رئیس منطقه عملیاتی نار و کنگان اظهار کرد: ایستگاه تقویت فشار گاز نار دو خط لوله انتقال گاز ۲۴ و ۳۰ اینچ به پالایشگاه فجر جم دارد که به‌طور معمول یکی از آنها به‌عنوان پشتیبان در مدار تولید قرار دارد.

منطقه عملیاتی نار و کنگان یکی از مناطق پنج‌گانه عملیاتی شرکت بهره‌برداری نفت و گاز زاگرس جنوبی است که در حوزه جغرافیایی استان بوشهر قرار دارد.

کد خبر 306444

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =