جذب ۱۵۷ هزار مشترک گاز طبیعی در استان همدان

مدیرعامل شرکت گاز استان همدان از جذب ۱۵۷ هزار مشترک گاز طبیعی در این استان در دولت تدبیر و امید خبر داد.

به گزارش شانا به نقل از شرکت ملی گاز ایران، عبدالله فیاض گفت: از ابتدای امسال تاکنون در استان همدان، ۴ هزار و ۲۱۲ اشتراک پذیرش شده‌اند و تعداد کل مشترکان گاز طبیعی در استان، به ۶۲۶ هزار و ۴۳۷ مشترک رسیده است.

وی ادامه داد: این تعداد مشترکان شامل ۵۸۰ هزار و ۶۳۵ اشتراک خانگی، ۴۲ هزار و ۶۳۶ مشترک تجاری و عمومی و ۳ هزار و ۱۱۸ اشتراک صنعتی و ۴۸ جایگاه عرضه سوخت مایع (سی‌ان‌جی) است.

مدیرعامل شرکت گاز استان همدان تصریح کرد: از ابتدای امسال تاکنون، نزدیک به یک میلیارد و ۶۱ میلیون و ۸۷۰ هزار مترمکعب گاز طبیعی نیز در استان همدان مصرف شده است.

فیاض با بیان ایتکه در هفت سال خدمت دولت تدبیر و امید در استان همدان دو شهر گازرسانی شده است، افزود: هم‌اکنون ۳۱ شهر استان همدان از نعمت گاز طبیعی بهره‌مند هستند، ضمن آنکه در این مدت، ۲۹۴ روستا نیز گازدار شده و  همه روستاهای بالای ۲۰ خانوار استان هم از نعمت گاز طبیعی برخوردارند.

وی اظهار کرد: نرخ بهره‌مندی خانوارهای شهری و روستایی از گاز طبیعی در استان همدان ۹.۹۹ درصد است و استان همدان در سال ۱۳۹۷ نخستین و تنها استان سبز کشور در زمینه گازرسانی به شهرها و روستاها معرفی شد.

مدیرعامل شرکت گاز استان همدان همچنین گفت: از ابتدای مردادماه سال ۱۳۹۲ تا ابتدای مردادماه امسال، هزار  و ۷۱۸ کیلومتر شبکه تغذیه و توزیع  اجرا و ۴۰ هزار و ۵۰۰ انشعاب  نصب شده است، همچنین ۱۵۶ هزار و ۹۱۴  اشتراک  شامل ۱۴۱ هزار و  ۹۳۷ مشترک خانگی، یک هزار و ۵۹۲ مشترک صنعتی، ‌۱۳ هزار و ۳۸۰ مشترک عمومی و تجاری  و پنج جایگاه عرضه گاز طبیعی فشرده (سی‌ان‌جی) پذیرش شده است.

فیاض تصریح کرد: در هفته دولت امسال، ۵۸ پروژه شامل گازرسانی به چهار روستا و ۵۴ واحد صنعتی در شهرستان‌های همدان، ملایر، تویسرکان، اسدآباد، نهاوند، بهار و کبودرآهنگ افتتاح می‌شود و عملیات اجرایی ۵۹ پروژه شامل ساختمان اداری منطقه دو گازرسانی شهر همدان و گازرسانی به ۵۸ واحد صنعتی در استان نیز کلنگ‌زنی می‌شود.

کد خبر 306520

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =