پیگیری طرح‌های نفتی و به‌کارگیری نیروهای بومی در پالایشگاه‌های خوزستان

رئیس کمیسیون انرژی مجلس از بررسی طرح‌های صنایع نفت و گاز، کم و کیف ایجاد و گسترش صنایع پایین‌دستی، پالایشگاه‌ها و پتروپالایشگاه‌های استان خوزستان با حضور رئیس مجلس در این استان خبر داد.

به گزارش شانا به نقل از خانه ملت، فریدون عباسی، به سفر امروز (چهارشنبه، ۱۲ شهریورماه) محمدباقر قالیباف، رئیس مجلس شورای اسلامی به استان خوزستان اشاره کرد و گفت: رئیس مجلس در این سفر از شهرهای مختلف استان خوزستان نظارت میدانی داشت سپس با حضور وی، نشست مشترکی میان مسئولان شهرستان‌ها با هدف دستیابی به راهکار برای حل مشکلات برگزار شد.

وی در این سفر از بررسی طرح‌های نفت و گاز، کم و کیف ایجاد و گسترش صنایع پایین‌دستی، پالایشگاه‌ها و پتروپالایشگاه‌ها، رسیدگی به وضع سرمایه انسانی شاغل در آنها، همچنین به‌کارگیری نیروهای بومی در پالایشگاه‌ها و شرکت‌های پتروشیمی خبر داد.

رئیس کمیسیون انرژی مجلس تصریح کرد: تمرکز بر مشکلات مردم همچون کمبود آب آشامیدنی و آب کشاورزی، رسیدگی به شرایط نامناسب فاضلاب‌ مناطق مختلف، مشکلات بنادر و گمرک‌ها، وضع آسفالت و راه‌های مواصلاتی در شهرهای آبادان، خرمشهر، ماهشهر، شادگان و... از  دیگر موضوع‌هایی است که توسط رئیس مجلس بررسی شد.

در جریان نظارت میدانی رئیس مجلس بر حوزه‌های انتخابیه استان خوزستان، تعدادی از رؤسای کمیسیون‌های مجلس، قالیباف را همراهی کردند.

کد خبر 306785

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =