جابه‌جایی ۸ میلیون نفر با ناوگان ترابری نفت‌خیز جنوب

‫ ناوگان ترابری شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب پارسال به‌طور میانگین ۸ میلیون نفر را جابه‌جا کرد.

به گزارش شانا به نقل از شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب، مهران حسنوند، مدیر عملیات ترابری و پشتیبانی تولید این شرکت گفت: در سال ۹۸ به‌طور میانگین روزانه ۱۵ هزار نفر (بیش از ۸ میلیون نفر) شامل کارکنان واحدهای عملیاتی، ستادی، مسافران مأموریتی اهواز - تهران و ... به‌وسیله ۳۳۳ دستگاه اتوبوس و مینی‌بوس و هزار و ۴۸۴ دستگاه وسیله نقلیه سبک جابه‌جا شدند.

وی با اشاره به اینکه عمر ناوگان ترابری شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب به اندازه تاریخ اکتشاف نفت است، افزود: یکی از مهم‌ترین برنامه‌های ما نوسازی ناوگان ترابری در همه حوزه‌هاست، هرچند در شرایط کنونی نیز رضایت نسبی از عملکرد مدیریت عملیات ترابری و پیشتیبانی تولید وجود دارد.

مدیر عملیات ترابری و پشتیبانی تولید شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب یادآور شد: مدیریت عملیات ترابری و پیشتیبانی تولید با در اختیار داشتن ۳ هزار و ۲۸۷ دستگاه انواع وسایل نقلیه و ماشین‌آلات سیار ساختمانی و دستگاه‌های ویژه عملیات خطوط لوله، افزون بر تأمین نیازهای حمل‌ونقلی شرکت‌های بهره‌برداری نفت‌وگاز کارون و مارون در زمینه حمل‌ونقل سنگین، اتوبوسرانی و ماشین‌آلات سیار ساختمانی، مسئولیت امور حمل‌ونقل مدیریت‌های تعمیر، تکمیل و خدمات فنی چاه‌ها، مدیریت تعمیرات تجهیزات صنعتی و ماشین‌آلات فرآیندی، فنی، تولید، مهندسی و ساختمان، تدارکات و امور کالا، عملیات غیرصنعتی و دیگر سازمان‌های عملیاتی و مهندسی مستقر در اهواز را در زمینه‌های مختلف به عهده دارد.

حسنوند بر لزوم حفظ و نگهداشت این حجم از ماشین‌آلات تأکید کرد و گفت: چهار تعمیرگاه تخصصی و یک تعمیرگاه عمومی برای تعمیر و بازسازی دستگاه‌ها و ماشین‌آلات وجود دارد که تجهیزات مورد نیاز و همچنین تکنیسین‌های مجرب در آنها مستقرند، بر این اساس با ارتقای کیفیت تعمیرات و خدمات ارائه شده و نیز با بررسی مستمر عیوب تکرارشونده و حل ریشه‌ای معایب، کیفیت تعمیرات نسبت به سال‌های پیش رشد فزاینده‌ای داشته است.

وی عنوان‌ کرد: با وجود مشکلات در دو سال گذشته، ۳۰ دستگاه از ناوگان ترابری شامل انواع خودروهای سنگین و ماشین‌آلات سیار ساختمانی نوسازی و به‌تازگی نیز چهار دستگاه مینی‌بوس جدید به ارزش ۲۰ میلیارد ریال خریداری و به ناوگان اتوبوسرانی شرکت افزوده شده است.

کد خبر 306848

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =