۱۵ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۶:۴۰
  • کد خبر: 306860
ناوگان فوریت‌های پزشکی ملی حفاری نوسازی شد

۲۵ دستگاه آمبولانس‌ جدید مجهز به شاخص‌های استاندارد (A - ۱) به‌منظور بازسازی و نوسازی ناوگان فوریت‌های پزشکی شرکت ملی حفاری عملیاتی شد.

به گزارش شانا به نقل از شرکت ملی حفاری ایران، پریسا قاسمی، رئیس فوریت‌های پزشکی این شرکت در آیین بهره‌برداری از آمبولانس‌های جدید مجهز به شاخص‌های استاندارد گفت: نوسازی و روزآمد کردن ناوگان آمبولانسی این واحد در شرایط کنونی و با توجه به گستره عملیاتی شامل ۷۵ دستگاه آمبولانس استاندارد است که در گام نخست ۲۵ دستگاه برای اعزام به موقعیت‌های دکل‌های حفاری تخصیص یافت.  

وی افزود: دو مناقصه دیگر نیز برای ۵۰ دستگاه آمبولانس در مراحل انجام است و جایگزینی آمبولانس‌های جدید از طریق برون‌سپاری در دستور کار قرار دارد.  

مهرداد شریفی، مشاور بهداشتی و سلامت استاندار خوزستان در این آیین گفت: با توجه به ماهیت کار حفاری و وسعت عملیاتی و دور از دسترس بودن مناطق حفاری چاه‌های نفت و گاز، این شرکت باید از نظر تجهیزات فوریت‌های پزشکی از جمله آمبولانس تازه‌ترین فناوری‌های روزآمد را داشته باشد.  

وی افزود: منابع انسانی مهم‌ترین سرمایه هر سازمان است و سلامت کارکنان در مراکز صنعتی همانند شرکت ملی حفاری که نقش محوری در تولید و  اقتصاد ایفا می‌کند باید در اولویت همه امور قرار گیرد. این اقدام‌های ارزشمند سرمایه‌گذاری برای شرکت است، زیرا سلامت کارکنان تضمین و سبب دلگرمی و انگیزش بیشتر در میان آنان می‌شود.

کد خبر 306860

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =