۱۶ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۷:۳۰
  • کد خبر: 306887
تعمیرات اساسی مرکز اندازه‌گیری خانگیران انجام شد

تعمیرات اساسی مرکز اندازه‌گیری خانگیران در شرکت بهره‌برداری نفت و گاز شرق پایان یافت.

به گزارش شانا به نقل از شرکت نفت مناطق مرکزی ایران، فرشید خیبری، مدیر عملیات شرکت بهره‌برداری نفت و گاز شرق با اعلام این خبر گفت: تعمیرات اساسی سالانه تأسیسات، ضامن تولید پایدار گاز در فصول سرد سال است.

وی ادامه داد: از ساعات اولیه روز ششم شهریورماه، گاز ترش ارسالی به شرکت پالایش شهیدهاشمی‌نژاد قطع و براساس هماهنگی بین دو شرکت، ایمن‌سازی و آماده‌سازی مرکز اندازه‌گیری با رعایت الزام‌های ایمنی، بهداشتی و زیست محیطی آغاز شد.

مدیر عملیات شرکت بهره‌برداری نفت و گاز شرق با تشریح برنامه تعمیرات اساسی تأسیسات مهم و راهبردی مرکز اندازه‌گیری بیان کرد: چهار هدر موجود در این مرکز، شریان‌های اصلی تأمین گاز پالایشگاه است و از این رو اهمیت تعمیرات این مجموعه از این جهت است که نخست پایداری تأمین گاز ورودی به پالایشگاه را تضمین می‌کند و از سوی دیگر با توجه به محدودیت زمان خاموش ماندن واحدهای تصفیه باید در کمترین زمان ممکن انجام شود.

خیبری تأمین کالای مورد نیاز را یکی از مهم‌ترین شاخص‌ها در انجام دقیق و به‌موقع تعمیرات اساسی دانست و افزود: با همکاری واحدهای تعمیراتی، کالاهای مورد نیاز شناسایی شد و خرید و تأمین آن با تلاش همکاران در اداره تدارکات کالا انجام شد.

وی تصریح کرد: این بخش از تعمیرات اساسی تأسیسات تولید گاز به‌عنوان مهم‌ترین و حساس‌ترین رویداد تعمیراتی سالانه به‌صورت شبانه‌روزی و با انجام بیش از ۷۳۰ مورد درخواست کار تعمیراتی اعم از پیشگیرانه و اصلاحی و نیز صرف ۶ هزار و ۳۰۰ نفر ساعت از سوی ۱۹ تیم کاری برنامه‌ریزی و محقق شد.

مدیر عملیات شرکت بهره‌برداری نفت و گاز شرق  هماهنگی و برنامه‌ریزی‌های پیشین در واحدهای بهره‌برداری، بازرسی فنی، تعمیرات، اچ‌اس‌یی، خدمات پشتیبانی و تدارکات کالا را برای انجام صحیح و مطمئن تعمیرات بسیار مهم و سازنده ارزیابی و اظهار کرد: از بهمن‌ماه پارسال برنامه‌ریزی و عیب‌یابی نقاط اصلاحی و تعمیراتی انجام شده است و با اجرای کامل، ایمن و موفق، تعمیرات اساسی طبق برنامه از پیش‌تعیین‌شده در تاریخ دهم شهریورماه پایان یافت.

خیبری گفت: با توجه به شیوع بیماری کرونا، تعمیرات اساسی امسال با رعایت همه پروتکل‌های بهداشتی مصوب و بدون ایجاد هیچ‌گونه خللی در برنامه‌ها انجام شد.

کد خبر 306887

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =