عملکرد وزیر نفت در دولت تدبیر و امید به‌ویژه در بخش گازرسانی فوق‌العاده است

استاندار کرمانشاه گفت: عملکرد وزیر نفت در دولت تدبیر و امید و به‌ویژه در بخش گازرسانی برای همگان روشن است، زیرا تاکنون در این حوزه کارهای فوق‌العاده‌ای انجام شده است.

به گزارش خبرنگار شانا، هوشنگ بازوند، امروز (دوشنبه، ۱۷ شهریورماه) در آیین بهره‌برداری و آغاز عملیات اجرایی از پروژه‌های گازرسانی استان کرمانشاه از تلاش‌ها و فعالیت‌های صورت گرفته توسط وزیر نفت در استان کرمانشاه تشکر و قدردانی کرد و گفت: عملکرد وزیر نفت در دولت تدبیر و امید برای همگان روشن است، به‌ویژه در بخش گازرسانی که کارهای فوق‌العاده‌ای انجام شده است.

وی افزود: در استان کرمانشاه از ۲۰۹ روستایی که در گذشته گازدار بودند، امروز حدود ۱۵۴۱ روستا گازرسانی شده است که به رشد حدود ۷۰۰، ۸۰۰ درصدی رسیده‌ایم و جای تشکر و قدردانی دارد.

استاندار کرمانشاه تصریح کرد: در ضریب گازرسانی روستایی نسبت به کل کشور کمی فاصله داریم که امیدواریم در سال پایانی دولت بتوانیم گازرسانی در این روستاها را نیز تکمیل کنیم.

بازوند عنوان کرد: ۱۰ روستا در استان کرمانشاه که در نوار مرزی قرار دارند با میانگین سرانه ۱۵ میلیون تومان گازدار نمی‌شوند که با دستور وزیر نفت می‌توان این مبالغ و سرانه را افزایش داد، همچنین امیدواریم سه شهر ریجاب، ازگله و نوسود نیز تا پایان امسال یا پایان این دولت گازرسانی شوند.

وی گفت: پتروشیمی اسلام‌آباد یادگاری ارزنده از وزیر نفت است که امیدواریم در آینده‌ای نزدیک شاهد عملیات اجرایی آن باشیم، همچنین پالایشگاه آناهیتا که باوجود طولانی شدن ساختار اداری آن، خوشبختانه به جاهای خوبی رسیده است، اما به مساعدت وزیر نفت نیاز دارد.

کد خبر 306917

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =