پایانه صادراتی دیرستان قشم به بهره‌برداری رسید

رئیس‌جمهوری گفت: امروز در قشم یک منطقه مهم صادرات فرآورده‌های نفتی افتتاح شد که کشتی‌ها در این منطقه برای سوخت‌گیری پهلوگیری خواهند کرد.

به گزارش شانا به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی ریاست جمهوری، دکتر حسن روحانی، امروز (پنجشنبه، ۲۰ شهریورماه) در آیین بهره‌برداری از طرح‌های ملی سرمایه‌گذاری در مناطق آزاد و ویژه اقتصادی گفت: بسیار خوشحالم که در ۲۳ نشست در طول سال ۹۹ شاهد افتتاح طرح‌های مهم در سراسر کشور هستیم. امروز نوبت افتتاح طرح‌های مهم در مناطق آزاد و ویژه اقتصادی کشورمان بود.

وی افزود: امروز در قشم یک منطقه مهم صادرات فرآورده‌های نفتی افتتاح شد که کشتی‌ها در این منطقه برای سوخت‌گیری پهلوگیری خواهند کرد و البته برای صادرات فرآورده‌های نفتی بسیار مهم است.

رئیس‌جمهوری با بیان اینکه در شرایط تحریم راهی جز فعال کردن سرمایه‌های اقتصادی کشور نداریم، تصریح کرد: کشور ما پهناور و دارای منابع بسیار و آب و هوای متنوع است و امکان سرمایه‌گذاری در آن وجود دارد، همه استانداران و مدیران مناطق آزاد و مناطق ویژه آمادگی دارند که سرمایه جذب کنند.

رئیس‌جمهوری امروز در بیست‌وسومین هفته افتتاح طرح‌های ملی و توسعه‌ای در مناطق مختلف کشور، ۱۲ طرح در منطقه آزاد ارس، ۱۱ طرح در منطقه آزاد کیش، ۱۴ طرح در منطقه آزاد قشم و ۲۱ طرح در مناطق ویژه اقتصادی پیام، سرخس، شیراز، کاوه و یزد را به‌صورت ویدئو کنفرانس افتتاح کرد که از جمله این طرح‌ها می‌توان به طرح پایانه صادراتی و ترمینال نفتی دیرستان قشم اشاره کرد.

کد خبر 307083

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =