سانحه رانندگی، جان ۳ تن از کارکنان اروندان را گرفت

بر اثر برخورد دو دستگاه تریلی و اتوبوس در کیلومتر ۱۵ محور اهواز - آبادان، سه نفر از کارکنان شرکت نفت و گاز اروندان جان خود را از دست دادند و ۱۶ مصدوم نیز به بیمارستان گلستان اهواز انتقال یافته‌اند.

به گزارش خبرنگار شانا، اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی اهواز، زمان وقوع حادثه را ساعت ۶ و ۴۰ دقیقه صبح امروز (شنبه، ۲۲ شهریورماه) اعلام کرده است و بر اساس اعلام اولیه رئیس پلیس راه خوزستان، بی‌احتیاطی از سوی کشنده در عدم رعایت حق تقدم هنگام دور زدن، علت بروز این سانحه بوده است.

شرکت نفت و گاز اروندان نیز اعلام کرده است بر اثر سانحه پیش‌آمده برای اتوبوس کارکنان این شرکت، سه نفر از کارکنان در دم جان باخته‌اند و ۱۶ نفر مجروح شده‌اند که مصدومان بلافاصله با همکاری فوریت‌های پزشکی و امکانات شرکت به بیمارستان گلستان اهواز انتقال یافته‌اند و اکنون به جز یک نفر، حال بقیه مصدومان رضایتبخش است.

بر اساس این گزارش، مدیرعامل شرکت نفت و گاز اروندان از همان ابتدای وقوع حادثه در مجل سانحه و سپس بیمارستان حاضر شده است و این شرکت، تمامی هماهنگی‌های لازم را با آتش‌نشانی، فوریت‌های پزشکی و ... به منظور رسیدگی به حال مصدومان در کوتاهترین زمان ممکن انجام داده است.

متن پیام تسلیت شرکت نفت و گاز اروندان در سوگ سه تن از کارکنان این شرکت به شرح زیر است:

«اناالله و انا الیه راجعون

خبر ناگوار درگذشت سه نفر از همکاران عزیزمان در منطقه دارخوین بر اثر بروز سانحه رانندگی در حین انجام وظیفه، مایه تألم و تأثر فراوان شد.

این ضایعه را به خانواده معزز آنها و همکاران شرکت نفت و گاز اروندان تسلیت عرض نموده و ضمن آرزوی غفران و رحمت واسعه برای درگذشتگان این حادثه، سلامت عاجل و صحت کامل مجروحان را از خداوند رحمان مسئلت می‌نماییم».

کد خبر 307094

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =