پایش‌ مستمر پروتکل‌های بهداشتی در تاسیسات مجتمع گاز پارس جنوبی

رئیس بهداشت، ایمنی و محیط زیست مجتمع گاز پارس جنوبی گفت: کنترل شیوع ویروس کرونا در دوره تعمیرات اساسی نتیجه پایش‌ها و کنترل مستمر و اجرای پروتکل‌های بهداشتی در سطح این مجتمع گازی است.

به گزارش شانا به نقل از شرکت ملی گاز ایران، محمد مسعودنیا با اشاره به انجام عملیات تعمیرات اساسی پالایشگاه‌های پارس جنوبی با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و ایمنی، اظهار کرد: تعمیرات اساسی پالایشگاه‌های اول، دوم، سوم، پنجم، هفتم، هشتم، نهم، دهم با موفقیت و بدون هیچ حادثه ناتوان‌کننده به اتمام رسید.

وی با بیان اینکه در پالایشگاه چهارم در سه مقطع چند کار تعمیراتی انجام شده و هم‌اکنون بخش پایانی آن تداوم دارد، افزود: طبق برنامه تعمیرات اساسی پالایشگاه ششم نیز از ۳۱ شهریور آغاز می‌شود و پس از آن تعمیرات اساسی امسال مجتمع گاز پارس جنوبی پایان می‌یابد.

رئیس  بهداشت، ایمنی و محیط زیست (اچ‌اس‌یی) مجتمع گاز پارس جنوبی تصریح کرد: با توجه به حساسیت عملیات تعمیرات و شیوع ویروس کرونا، تعمیرات مطابق برنامه انجام شده است و با اتمام تعمیرات، همه پالایشگاه‌های مجتمع برای تولید با ظرفیت کامل در زمستان آماده خواهند بود.

مسعودنیا همچنین با بیان اینکه کرونا در مجتمع در سطوح سبز و زرد در دوره تعمیرات اساسی کنترل شد، گفت: این دستاورد نتیجه پایش‌ها و کنترل مستمر و اجرای پروتکل‌های بهداشتی در سطح این مجتمع گازی است.

وی با اشاره به آموزش‌ها و اقدام‌های لازم برای پیشگیری از شیوع ویروس کرونا، یادآور شد: خوشبختانه با تلاش کارکنان و متخصصان در واحدهای ایمنی و بهداشت در همه پالایشگاه‌ها آموزش‌های لازم ارائه و اقدام‌های موثر انجام شده و امیدواریم با اجرای دقیق مسائل بهداشتی این دوران سخت با سلامتی کامل همه نیروهای مجتمع سپری شود.

کد خبر 307282

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =