مردم از عملکرد شرکت گاز رضایت دارند

نماینده فلاورجان در مجلس شورای اسلامی با قدردانی از عملکرد شرکت گاز، گفت: مردم از عملکرد این مجموعه رضایت دارند.

به گزارش شانا به نقل از شرکت ملی گاز ایران، سیدمصطفی علوی مدیرعامل شرکت گاز استان اصفهان در دیدار با سیدناصر موسوی لارگانی نماینده فلاورجان در مجلس شورای اسلامی و فرماندار این شهرستان، با ارائه گزارش عملکرد شرکت گاز این استان طی سال‌های اخیر، اظهار کرد: هم‌اکنون همه شهرهای استان و ۹۹.۵ درصد روستاهای اصفهان از گاز طبیعی بهره‌مند هستند.

وی ادامه داد: گازرسانی به ۱۶۲ ایستگاه سی‌ان‌جی، اجرای بیش از یک میلیون و ۱۰۰ هزار انشعاب و اشتراک‌پذیری یک میلیون و ۸۷۸ هزار مشترک از دیگر خدماتی است که در حوزه گازرسانی در استان اصفهان انجام شده است.

مدیرعامل شرکت گاز استان اصفهان همچنین از طراحی و اجرای بیش از ۲۶ هزار کیلومتر شبکه در استان خبر داد و گفت: این مقدار شبکه در سطح استان حدود دو برابر قطر کره زمین است که برنامه‌ریزی تعمیرات و نگهداری این خطوط هر ساله برای استمرار مصرف گاز طبیعی انجام می‌شود.

علوی تصریح کرد: شرکت گاز اصفهان توانسته با توجه به دو استراتژی سرآمد در عملیات و ارتقای بهره‌وری خدمت‌رسانی کند و هم‌اکنون یکی از شرکت‌های برند و صاحب تندیس جشنواره سرآمدی و بهبود مستمر شرکت ملی گاز ایران بین شرکت‌های گاز استانی است.

وی با تاکید بر اینکه گازرسانی به بخش صنعت یکی از اهداف مهم این شرکت همسو تقویت بخش تولید، اقتصاد و اشتغال‌زایی است، اظهار کرد: همراه با گازرسانی به بخش‌های مختلف خانگی و تجاری در سال‌های اخیر، گازرسانی به صنایع نیز گسترش یافته و خوشبختانه تاکنون بیش از ۵۹ شهرک صنعتی و بیش از ۸ هزار و ۶۰۰ واحد صنعتی در استان، از گاز طبیعی بهره‌مند شده‌اند.

مدیرعامل شرکت گاز استان اصفهان تأکید کرد: تحویل حداکثری گاز طبیعی به نیروگاه‌های تولید برق از اولویت‌های وزارت نفت است که شرکت گاز استان اصفهان نیز همسو با این موضوع از همه ظرفیت‌های موجود برای عملی شدن این مهم استفاده کرده است.

علوی گفت: روزانه ۳۵ درصد از میزان گاز تحویلی به شرکت گاز استان اصفهان در پنج نیروگاه استان اصفهان ‌مصرف می‌شود.

وی تصریح کرد: مأموریت این شرکت به‌عنوان یکی از زیرمجموعه‌های شرکت ملی گاز ایران، طراحی، اجرا، بهره‌برداری و نگهداری از شبکه‌ها و تأسیسات گازرسانی و توزیع ایمن و مستمر گاز طبیعی برای رفاه حال مشترکان است.

در ادامه این نشست سیدناصر موسوی لارگانی، نماینده فلاورجان در مجلس گفت: شرکت گاز جزء یکی از شرکت‌هایی است که میزان رضایتمندی آحاد مردم از عملکرد آن بالاست.

وی افزود: در شرایط اقتصادی امروز که معیشت مردم با سختی زیادی روبه‌رو شده است، مسئولان باید حمایت بیشتری از اقشار کم‌درآمد و محروم جامعه داشته باشند و فشارهای مالی را کاهش دهند.

علی ساعدی، فرماندار فلاورجان نیز از عملکرد شرکت گاز به دلیل توسعه گازرسانی در استان به‌ویژه شهرستان فلاورجان قدردانی کرد و گفت: با توجه به اینکه گازرسانی به مناطق محروم و کم‌توسعه‌یافته در اولویت کاری شرکت گاز قرار گرفته، امیدواریم با تلاش مستمر این شرکت، شاهد توسعه گازرسانی به همه نقاط و صنایع این شهرستان باشیم.

کد خبر 307597

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =