بخشنامه بودجه سال ۱۴۰۰ به همه دستگاه‌های اجرایی ابلاغ شد

رئیس‌جمهوری بخشنامه بودجه سال ۱۴۰۰ را به همه دستگاه‌های اجرایی ابلاغ کرد که براساس این بخشنامه، سازمان برنامه و بودجه کشور موظف است نسبت به تنظیم سند اجرایی سال آینده اقدام‌های لازم را انجام دهد.

به گزارش شانا به نقل از پژوهشکده پولی و بانکی بانک مرکزی، دکتر حسن روحانی، رئیس‌جمهوری، با ابلاغ بخشنامه بودجه سال ۱۴۰۰، همه دستگاه‌ها را مکلف کرد تا در چارچوب جهت‌گیری‌ها و سیاست‌های مندرج در این بخشنامه سند اجرایی بودجه خود را تنظیم کنند.

سیاست‌های کلی اقتصاد مقاومتی، سیاست‌های جمعیت و اقدام‌های اجرایی مربوط، تمرکز بر توسعه صادرات غیرنفتی، مقابله فعالانه با شیوع کرونا، تسریع در طرح‌های تملک دارایی سرمایه‌ای، اصلاح ساختار بودجه با رویکرد رفع موانع تولید و تسهیل فضای کسب‌وکار، توجه به معیشت مردم با اولویت تأمین کالاهای اساسی و توسعه الگوی مشارکت عمومی - خصوصی اصلی‌ترین چارچوب‌های تعیین‌شده در این بخشنامه هستند.

همچنین در این ابلاغیه تأکید شده است: در صورتی که دستگاه‌های مربوطه سند اجرایی بودجه خود را ارائه نکردند، سازمان برنامه و بودجه کشور موظف است  خود نسبت به تنظیم این سند برای سال ۱۴۰۰ اقدام کند.

کد خبر 307779

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =