کارهای بی‌نظیری در زمینه گازرسانی به روستاها انجام شده است

رئیس‌جمهوری گفت: در زمینه آب‌رسانی، برق‌رسانی و گازرسانی به روستاها، کارهای بی‌نظیری در این دولت انجام شده است.

به گزارش شانا به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی ریاست جمهوری، حسن روحانی، امروز (چهارشنبه، ۱۶ مهرماه) در نشست هیئت دولت به افتتاح طرح‌های عمرانی و اشتغال‌زایی روستایی اشاره کرد و گفت: اینکه حجم و کیفیت خدمات دولت به روستاییان در دولت‌های یازدهم و دوازدهم به‌طور میانگین حدود دو برابر یا بیشتر از همه خدمات ارائه‌شده به روستاییان از ابتدای پیروزی انقلاب تا روی کار آمدن این دولت بوده، مایه مباهات و افتخار ماست.

وی با اشاره به وضع کشور متأثر از همه‌گیری کرونا و تحریم‌های بی‌سابقه افزود: نباید چشمانمان را روی شرایط موجود ببندیم و به هر بهانه‌ای سیل انتقادها را به سمت دولت روانه کنیم. همه مسئولان دولت با تمام توان مشغول تلاش هستند و شاهد آن همین طرح‌ها و پروژه‌های عمرانی و اشتغال‌زایی بود که به مناسبت روز روستا افتتاح شد و طرح‌هایی است که روزهای پنجشنبه هر هفته افتتاح می‌شود و تا پایان دولت ادامه خواهد یافت.

رئیس‌جمهوری با بیان اینکه در نظر گرفتن مستمری برای روستاییان از تأکیدهای من از ابتدای آغاز فعالیت این دولت بوده است، تصریح کرد: در زمینه آب‌رسانی، برق‌رسانی و گازرسانی به روستاها، کارهای بی‌نظیری در این دولت انجام شده است.

روحانی عنوان کرد: هیچ مسئول دولتی در اداره کشور حتی یک ساعت دست روی دست نگذاشته است. در شرایط امروز کشور همه باید یکدیگر را یاری کنیم و با ادبیات تند با هم سخن نگوییم، همچنین مسئولان اجرایی شرایط کشور را برای مردم توضیح دهند و واقعیت‌ها را بگویند. دولت در وسط میدان جنگ اقتصادی است. منتقدان عملکرد دولت، اگر می‌توانند راه‌حل مناسب برای حل مشکلات ارائه دهند.

وی با تاکید بر اهمیت رعایت دقیق دستورعمل‌ها و پروتکل‌های بهداشتی از سوی همه آحاد جامعه، عمل به مقررات بهداشتی را وظیفه‌ای ملی، قانونی، عقلی و شرعی عنوان کرد و گفت: همه مؤظف هستیم پروتکل‌های بهداشتی را رعایت کنیم و هیچ‌کس به هیچ دلیلی حق ندارد این مقررات را نقض کند.

کد خبر 308135

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =