افزایش ۸ درصدی تولید گاز در پالایشگاه پارسیان

مدیرعامل شرکت پالایش گاز پارسیان از افزایش هشت درصدی تولید گاز و میعانات گازی این مجموعه در ۶ ماه نخست امسال در مقایسه با مدت مشابه پارسال خبر داد.

به گزارش شانا به نقل از شرکت ملی گاز ایران، فرشید ابدالی‌دهدزی گفت: این شرکت در سال جهش تولید با برنامه‌ریزی و تدابیر اتخاذشده همراه با همت و تلاش جهادگونه همه کارکنان و با تأکید بر ضرورت توجه به مسائل ایمنی، در نیمه نخست امسال موفق به تولید ۱۰.۳۴ میلیارد مترمکعب گاز طبیعی و ۳.۸۸ میلیون بشکه میعانات گازی شده است که این مهم نشان از افزایش تولید نسبت به دوره مشابه پارسال دارد.

وی ادامه داد: در شرایط حساس کنونی کشور، تحریم‌های ناجوانمردانه و شیوع بیماری کرونا، همکاران متخصص و پرتلاش ما با تکیه بر توان تولیدکنندگان داخلی و رعایت همه پروتکل‌ها و الزام‌های ابلاغ‌شده درباره پیشگیری از شیوع بیماری کووید-۱۹، افزون بر اینکه نگذاشتند خللی در روند تولید گاز ایجاد شود، با همت و تلاش و گام‌های استوار، افزایش تولید هشت درصدی گاز را رقم زدند.

مدیرعامل شرکت پالایش گاز پارسیان با بیان اینکه این افزایش با وجود گرمای طاقت فرسای جنوب رخ داده است، تصریح کرد: در نیمه نخست سال ۹۹ نیز شاهد افزایش بیش از ۹ درصدی تولید میعانات گازی به نسبت به ۶ ماه نخست سال ۹۸ نیز بودیم که این موضوع توانست برگ زرین دیگری را به کارنامه درخشان شرکت پالایش گاز پارسیان بیفزاید.

ابدالی‌دهدزی یادآور شد: دستیابی به این مهم با وجود تنگناهای کمّی و کیفی پیش رو و چالش‌های حاصل از شرایط دشوار کنونی، به همت تلاشگران این عرصه و همکاری و همیاری دست‌اندرکاران در همه حلقه‌های زنجیره تولید حاصل شده است.

شرکت پالایش گاز پارسیان به‌عنوان بزرگ‌ترین پالایشگاه گاز شیرین و دومین تولیدکننده گاز کشور، نقش مؤثری در حفظ و صیانت از محیط زیست با تولید گاز طبیعی به‌عنوان منبع انرژی پاک دارد.

کد خبر 308262

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =