توزیع بسته‌های آموزشی در مناطق مجاور اروندان

شرکت نفت و گاز اروندان همسو با مسئولیت‌ اجتماعی خود، ۲ هزار بسته کمک آموزشی و لوازم تحریر بین دانش‌آموزان مناطق پیرامونی تأسیسات این شرکت توزیع کرد.

به گزارش شانا به نقل از شرکت نفت و گاز اروندان، جهانگیر پورهنگ، مدیرعامل این شرکت گفت: با توجه به شروع سال تحصیلی جدید و ضرورت تأمین نیازهای دانش‌آموزان مناطق کم‌برخوردار، با هماهنگی ادارات آموزش و پرورش شهرستان‌های خرمشهر، سوسنگرد، هویزه، بخش دارخوین و مدارس عشایری غرب کارون، نسبت به تهیه و توزیع اقلام آموزشی برای دانش‌آموزان اقدام شده است.

وی اظهار کرد: شرکت نفت و گاز اروندان افزون بر رسالت ذاتی خود در تولید نفت و گاز، همواره دغدغه مسئولیت‌های اجتماعی جامعه پیرامونی شهری و روستایی این شرکت را داشته است که احداث دو باب مدرسه و همچنین تعمیر و مرمت ۱۴ باب مدرسه از سوی بسیج سازندگی بخشی از خدمات این شرکت به ساکنان مناطق مجاور تأسیسات است.

پورهنگ گفت: این شرکت از ابتدای شیوع ویروس کرونا به موازات تحقق برنامه‌ها و استمرار تولید، با تأمین بسته‌های معیشتی در قالب کمک‌های مؤمنانه و تهیه و توزیع ملزومات بهداشتی سهمی در برطرف کردن بخشی از نیازهای مناطق پیرامونی داشته است.

کد خبر 308362

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =