وزارت نفت با همه مشکلات ناشی از تحریم در کنار مردم مناطق نفت‌خیز است

استاندار بوشهر گفت: وزارت نفت با همه مشکلاتی که امروز به واسطه تحریم‌های اقتصادی با آن روبه‌روست کنار مردم مناطق نفت‌خیز جنوب کشور بوده است.

به گزارش خبرنگار شانا، عبدالکریم گراوند، امروز (سه‌شنبه، ۲۲ مهرماه) در آیین اهدای ۱۴۱ دستگاه تنفسی ویژه بیماران کرونایی به مناطق نفت‌خیز از طرف وزارت نفت، گفت: از وزیر نفت و مجموعه صنعت نفت که باوجود اینکه خود سختی‌هایی را تحمل می‌کنند، در کنار مردم مناطق نفت‌خیز هستند قدردانی می‌کنم.

وی افزود: وزارت بهداشت حدود هشت ماه است که با بیماری پیچیده‌ای دست و پنجه نرم می‌کنند و شهدایی نیز تقدیم کشور کرده‌اند که البته این وزارتخانه با وزارت نفت نقطه مشترکی نیز دارد.

استاندار بوشهر با بیان اینکه نقطه مشترک وزارت نفت و بهداشت این است که هر دو در شرایط جنگی قرار دارند، تصریح کرد: هم‌اکنون در شرایط جنگ اقتصادی و بیماری قرار داریم که می‌طلبد همان‌طور که از جبهه سلامت دفاع می‌کنیم به جبهه اقتصادی که همان وزارت نفت است نیز کمک کنیم.

گراوند با تأکید بر اینکه این نوع نگاه وزارت نفت که در شرایط سخت به فکر مردم مناطق نفت‌خیز کشور است، در تاریخ ماندگار خواهد بود، عنوان کرد: ایام و روزهای سختی پشت سر می‌گذاریم، اما امیدواریم با سخت‌گیری‌هایی که برای کنترل این بیماری انجام می‌شود بتوانیم آن را شکست دهیم.

کد خبر 308373

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =