قدردانی از مهارکنندگان حریق پتروشیمی بندرامام

مدیرعامل شرکت پتروشیمی بندرامام از تلاش نیروهای آتش‌نشان، بهره‌بردار و دیگر مدیران و کارشناسان دست‌اندرکار مهار حادثه آتش‌سوزی این مجتمع قدردانی کرد.

به گزارش شانا به نقل از پتروشیمی بندرامام، حمیدرضا رستمی، مدیرعامل شرکت در پی حادثه روز جمعه (دوم آبان ماه) در واحد آروماتیک و به‌دنبال حضور به‌موقع و واکنش مناسب آتش‌نشانان و کارشناسان اداره بهداشت، ایمنی و محیط زیست (اچ‌اس‌یی) و بهره‌برداری در مهار و اطفای حریق، با حضور در اداره اچ‌اس‌یی شرکت از زحمات آتش‌نشانان و کادر اچ‌اس‌یی قدردانی کرد.

رستمی در این دیدار گفت: خوشبختانه با هماهنگی که در سطح منطقه انجام شده، چه در حوادث این‌چنینی و چه در حوادث طبیعی مانند سیل و ... همدلی و هماهنگی خوبی در منطقه فراهم شده است و از این بابت از همه عزیزانی که در این حادثه ما را همراهی کردند، قدردانی می‌کنم.

وی به وضع خاص پتروشیمی بندرامام به‌دلیل تعدد واحدها و فرسودگی زیرساخت‌ها اشاره کرد و افزود: از سال ۱۳۹۷ تاکنون همواره یکی از مدیران به‌عنوان کشیک مدیر در روزهای تعطیل برای حضور در مجتمع برنامه‌ریزی و این برنامه منظم اجرا شده است. 

مدیرعامل پتروشیمی بندرامام با بیان اینکه شواهد اولیه بررسی‌ها بیانگر رپچر در یکی از خطوط حامل هیدروژن است، ادامه داد: موقعیت مکانی این حادثه به گونه‌ای بود که می‌توانست عواقب جبران‌ناپذیری به‌همراه داشته باشد زیرا همه خطوط این منطقه حاوی نفتا، ریفرمیت و هیدروژن است اما سرعت عمل همکاران در اداره بهره‌برداری و آتش‌نشانی منجر به کنترل دقیق این حادثه شد که از یکایک آن‌ها سپاسگزارم.

آتش‌سوزی در واحد آروماتیک پتروشیمی بندرامام ساعت ۱۵ و ۴۵ دقیقه روز جمعه (دوم آبان‌ماه) آغاز و با تلاش نیروهای اچ‌اس‌یی و بهره‌برداری در ساعت ۱۸ و ۲۵ دقیقه همان روز خاموش شد.

کد خبر 308732

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =