افزایش صلاحیت حرفه‌ای در شرکت انتقال گاز ضروری است

مدیرعامل شرکت انتقال گاز ایران بر افزایش صلاحیت حرفه‌ای و توانمندسازی نیروهای شاغل در این مجموعه تأکید کرد.

به گزارش شانا به نقل از شرکت انتقال گاز ایران، مهدی جمشیدی‌دانا، در نشستی که از طریق ویدئوکنفرانس و با حضور مدیران و رؤسای آموزش مناطق ده‌گانه برگزار شد، بر استقرار نظام صلاحیت حرفه‌ای در سطح شرکت انتقال گاز ایران تأکید کرد و گفت: از آنجا که عامل محرک و توسعه به نیروی انسانی ماهر و متخصص وابسته است، صلاحیت حرفه‌ای و افزایش مهارت شاغلان نقش مهمی در بالا بردن بهره‌وری هر صنعت دارد.

وی افزود: با ظهور فناوری‌های نوین و راهبردی در دنیا زمینه پیدایش و توسعه آن در کشور ما نیز به‌شدت احساس می‌شود و توسعه این فناوری‌ها مستلزم دسترسی به نیروهای زبده و مجرب در زمینه نصب و راه‌اندازی، تعمیر، نگهداری، تولید و توسعه ماشین‌آلات است.

مدیرعامل شرکت انتقال گاز ایران با تأکید بر حمایت و مشارکت همه واحدهای مجموعه انتقال گاز برای گسترش و افزایش فرهنگ آموزش، انتقال دانش و مهارت، استفاده از روش‌های نوین یادگیری و یاددهی فعال، افزایش همت همگانی و بهره‌مندی از خرد جمعی در تهیه بسته صلاحیت حرفه‌ای تا پایان امسال را خواستار شد.

در پایان این نشست هر یک از رؤسای آموزش مناطق ده‌گانه، میزان پیشرفت اجرای طرح صلاحیت حرفه‌ای در مناطق خود را توضیح دادند.

کد خبر 308909

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =