پیام مدیرعامل آریاساسول در پی تحریم‌های تازه صنعت پتروشیمی

مدیرعامل شرکت پلیمر آریاساسول در واکنش به تحریم‌ها علیه این شرکت و دیگر بخش‌های صنعت پتروشیمی ایران ازسوی آمریکا، پیامی منتشر کرد.

به گزارش شانا، متن پیام امیرحسین بحرینی به شرح زیر است:

«همکاران گرامی

با سلام و آرزوی سلامتی برای یکایک شما و عزیزانتان در این روزهای سخت شیوع موج سوم کرونا، اینک که در امتداد سلسله تحریم‌های کور و یکجانبه آمریکا علیه صنعت نفت و شرکت‌های پتروشیمی کشور، نام شرکت پلیمر آریاساسول نیز به‌ دلیل صادرات به فهرست تحریم‌های آن کشور افزوده شد، لازم است به اطلاع شما برسانم که شرکت ما نیز مشابه صنعت نفت خیلی پیش از اینها در تحریم ناجوانمردانه قرار داشته و اتفاقاً تحت این شرایط تحریمی با درایت و تلاش و کار تیمی اثربخش به بهترین رکوردها در همه حوزه‌ها دست یافته است، بنابراین وارد شدن نام شرکت در فهرست تحریم قلدرمآبانه و کور آمریکا تنها حرکتی نمادین است.

می‌ماند شخص اینجانب که ذیل دستور اجرایی رئیس‌جمهوری آمریکا پس از خروج از برجام در سال ۲۰۱۸ و مشتمل بر تحریم صنعت پتروشیمی ایران تحت تحریم آن کشور قرار گرفته که براساس آن قرار است دارایی‌ها، املاک و حساب‌های بانکی و منافع حاصل از آنها در آمریکا مسدود شود!

اول اینکه اینجانب هیچ مال و اموالی نه در آمریکا و نه در هیچ کشوری ندارم که بخواهند مسدود کنند، اگر پیدا کردند کلاً مال خودشان!

دوم اینکه با صداقت حتی اگر تحریم شخص اینجانب تبعات سنگین‌تری هم داشت، اینکه در راستای خدمت شرافتمندانه به کشورم به تکلف بیفتم مایه افتخار و سربلندی‌ام خواهد بود.

و سوم اینکه در طول مدت انجام وظیفه این فراز زیبا از سخنان لویی پاستور همواره الهام‌بخش اینجانب بوده است و توجه شما را نیز به آن جلب می‌کنم:

«در هر حرفه و شغلی که هستید نه اجازه دهید که به بدبینی‌های بی‌حاصل آلوده شوید و نه بگذارید که بعضی لحظات تاسف‌بار که برای هر ملتی پیش می‌آید شما را به یأس و ناامیدی بکشاند... (و) همچنان که (در زندگی) پیش‌تر می‌روید (از خود) سؤال کنید: من برای کشورم چه کرده‌ام؟

صرف‌نظر از هر پاداشی که زندگی به تلاش‌هایمان بدهد یا ندهد آنگاه که لحظه مرگ فرا می‌رسد هرکدام از ما باید این حق را داشته باشیم که با صدای بلند فریاد بزنیم: من آنچه در توان داشته‌ام انجام داده‌ام.»

لذا با انگیزه دوچندان و به‌کارگیری همه توان خستگی‌ناپذیری که خدای رحمان عطایم کرده است به تلاش صادقانه برای اعتلای شرکت و کشورم با افتخار ادامه می‌دهم.»

کد خبر 308965

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =