مصوبه واگذاری سهام دولت در صندوق ETF اصلاح شد

هیئت وزیران همسو با انتقال حقوق مالکانه سهام هریک از صندوق‌های سرمایه‌گذاری قابل معامله در بورس (ETF) از زمان یادشده پذیره‌نویسی به صندوق، با اصلاح مصوبه واگذاری سهام دولت در صندوق یادشده و الحاق یک بند به آن موافقت کرد.

به گزارش شانا به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی ریاست جمهوری، هیئت دولت در نشست عصر یکشنبه (۱۱ آبان‌ماه) که به ریاست دکتر حسن روحانی، رئیس‌جمهوری برگزار شد، همسو با انتقال حقوق مالکانه سهام هریک از صندوق‌های سرمایه‌گذاری قابل معامله در بورس (ETF) از زمان آغاز پذیره‌نویسی به صندوق، با اصلاح مصوبه واگذاری سهام دولت در صندوق یادشده و الحاق یک بند به آن موافقت کرد.

به موجب اصلاحیه یادشده، از زمان آغاز پذیره‌نویسی واحدهای هریک از صندوق‌های سرمایه‌گذاری قابل معامله در بورس (ETF)، همه حقوق مالکانه سهام از جمله سود سهام، حق تقدم و سهام جایزه، متناسب با سهام مورد انتقال، متعلق به صندوق مربوطه خواهد بود و سازمان خصوصی‌سازی مکلف است نسبت به انتقال حقوق مالکانه به صندوق اقدام کند.

اعضای هیئت دولت در این نشست همچنین ضمن اعلام نظر درباره تعدادی از طرح‌های نمایندگان مجلس شورای اسلامی، نمایندگان خود را برای پیگیری طرح‌های مورد نظر تعیین کردند.

کد خبر 309079

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =