متخصصان نفت فلات قاره با همه توان برای سرافرازی صنعت نفت تلاش می‌کنند

رئیس منطقه عملیاتی لاوان در جریان بازدید نمایندگان کمیسیون انرژی مجلس از این منطقه گفت: متخصصان شرکت نفت فلات قاره ایران با همه توان برای سرافرازی صنعت نفت تلاش می‌کنند.

به گزارش شانا به نقل از شرکت نفت فلات قاره ایران، بهروز علی‌آبادی دیروز (سه‌شنبه، ۱۳ آبان‌ماه) در بازدید رئیس کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی و تعدادی از نمایندگان این کمیسیون از تأسیسات منطقه عملیاتی لاوان، با اشاره به مرغوبیت و کیفیت بالای نفت‌خام تولیدی در این منطقه گفت: با همه مسائل و مشکلات پیش رو در مسیر تولید نفت، بنده و همه متخصصان منطقه لاوان همواره همه تلاشمان را به‌کار گرفته‌ایم که چرخ این صنعت عظیم در گردش باشد تا بهترین نفت را تولید و طبق برنامه‌ریزی‌های وزارت نفت به مراکز معرفی شده ارسال کنیم. 

وی افزود: بخشی از تولیدات ما در اختیار شرکت پالایش نفت لاوان قرار می‌گیرد که آنها نیز مشتقات نفتی از قبیل بنزین، گازوئیل، نفت کوره و دیگر محصولات را برای مصرف داخلی تولید می‌کنند.

علی‌آبادی گفت: همه متخصصان شرکت نفت فلات قاره منطقه لاوان با همه قوا و مانند سربازی قدرتمند برای نیل به اهداف والای میهن عزیزمان تلاش می‌کنند.

بر اساس این گزارش، تعدادی از نمایندگان کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی با همراهی فرخ علیخانی، معاون تولید شرکت ملی نفت ایران و علیرضا سلمان‌زاده، مدیرعامل شرکت نفت فلات قاره ایران، دیروز (۱۳ آبان‌ماه) از پایانه شناور فرآورشی کوروش و همینطور تاسیسات منطقه لاوان بازدید کردند که در این بازدید، توضیحات کاملی در زمینه روند و مراحل تولید و فراورش نفت‌خام، انجام اقدام‌هایی عملیاتی، مسئولیت‌ها و وظایف مناطق لاوان و کیش در قبال تولید نفت، مسئولیت‌های اجتماعی و چالش‌های عملیاتی به ایشان ارائه شد.

کد خبر 309195

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =