اعتبار اختصاصی پتروشیمی‌های ماهشهر برای مقابله با کرونا به ۸۰۰ میلیارد ریال رسید

مدیرعامل سازمان منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی گفت: مجموع اعتبار اختصاصی پتروشیمی‌های منطقه برای مقابله با ویروس کووید- ۱۹ در شهرستان بندرماهشهر به ۸۰۰ میلیارد ریال رسید.

به گزارش شانا به نقل از دبیرخانه مسئولیت اجتماعی شورای راهبردی شرکت‌های منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی، سیدامید شهیدی‌نیا در هفتادوهشتمین جلسه این شورا که روز گذشته (سه‌شنبه، ۲۰ آبان ماه) با محور شرایط اضطراری و با موضوع کرونا برگزار شد، اظهار کرد: با توجه به نزدیک شدن به فصل سرما و احتمال افزایش مبتلایان به ویروس کووید ۱۹ نیاز است که پشتیبانی جدی خود را در این حوزه تقویت کنیم.

وی با قدردانی از مجموعه کادر خدوم بهداشت و درمان افزود: پتروشیمی آماده است تمامی ملزومات مقابله با کرونا را در شهرستان بندر ماهشهر تأمین کند.

شهیدی‌نیا با اشاره به اینکه تاکنون ۵۰۰ میلیارد ریال از سوی پتروشیمی‌های منطقه در این زمینه هزینه شده است و اکنون نیز ۲۰۰ میلیارد ریال برای هزینه‌های اعلام شده در گزارش بهداشت و درمان، اختصاص داده می‌شود، ادامه داد: افزون بر آن ۱۰۰ میلیارد ریال دیگر نیز به‌عنوان ذخیره در نظر گرفته می‌شود تا در صورت نیاز، کار مبارزه با این ویروس منحوس متوقف نشود. این اعتبار متناسب با اعلام نیاز انجام شده از سوی بهداشت و درمان شهرستان و بیمارستان نفت در محورهای پیشگیری و درمان صرف می‌شود.

مدیرعامل سازمان منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی در این نشست پیشنهاد کاهش حضور نیروهای روزکار شرکت‌های منطقه به دوسوم - یک‌سوم را ارائه کرد که تصویب شد و این مصوبه به‌زودی به شرکت‌ها ابلاغ می‌شود.

براساس این مصوبه، افراد دارای بیماری‌های زمینه‌ای همچون دیابت بیشتر از این دورکاری استفاده خواهند کرد.

کد خبر 309439

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =