پتروشیمی‌های عسلویه ۷۷ میلیارد ریال تجهیزات پزشکی به مراکز درمانی اهدا کردند

دومین مرحله از تجهیزات پزشکی اهدایی شورای راهبردی شرکت‌های پتروشیمی منطقه پارس به ارزش ۷۷ میلیارد ریال در راستای عمل به مسئولیت اجتماعی، به مراکز درمانی شهرستان‌های جنوب استان تحویل داده شد.

به گزارش شانا، بر اساس اعلام دبیرخانه شورای راهبردی شرکت‌های پتروشیمی منطقه پارس در مراسمی که روز سه‌شنبه (۲۰ آبان‌ماه) با حضور علیرضا سجادی‌زاده، معاونت سیاسی امنیتی فرمانداری شهرستان عسلویه، مسعود حسنی، رئیس شورای راهبردی شرکت‌های پتروشیمی منطقه پارس، خشایار وطن‌خواه، رئیس بیمارستان نبی‌اکرم (ص) شهرستان عسلویه، جاسم زارعی، رئیس بهداشت و درمان شهرستان عسلویه و با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی برگزار شد، دومین مرحله تجهیزات پزشکی اهدایی شورای راهبردی شرکت‌های پتروشیمی منطقه پارس شامل اکسیژن‌ساز ۶۰۰ لیتر در دقیقه، دتکتور استند رادیولوژی، وایداس آزمایشگاه، اتوآنالایزر پرستیشر 50L، سل کانتر سیسمکس مدل KX2/4، دستگاهEKG، الکتروشوک، دستگاه DR رادیولوژی به درمانگاه و مراکز درمانی شهرستان‌های عسلویه، کنگان و جم تحویل داده شد.

مسعود حسنی، رئیس شورای راهبردی شرکت‌های پتروشیمی منطقه پارس در این مراسم، مردم منطقه را بسیار قابل احترام دانست و گفت: این کمترین خدمتی است که از طرف شرکت‌های تولیدی پتروشیمی منطقه برای این قشر انجام شده است.

وی درباره احداث بیمارستان شهرستان عسلویه افزود: بیمارستان عسلویه تعهد ماست و با تمام توان برای احداث و راه‌اندازی آن تلاش خواهیم کرد.

خشایار وطن‌خواه، رئیس بیمارستان نبی‌اکرم(ص) شهرستان عسلویه نیز با قدردانی از عملکرد شورای راهبردی شرکت‌های پتروشیمی منطقه پارس که در مرحله نخست تجهیزات پزشکی برند و بسیار باکیفیتی اهدا کردند، اظهار کرد: دستگاه سی‌تی‌اسکن دارای اهمیت راهبردی است و در زمان کرونا بسیار مفید واقع شد.

وی افزود: با دریافت تجهیزات شورای راهبردی موفق شدیم مجوز آی‌سی‌یو و سی‌سی‌یو را نیز که از نیازهای مبرم منطقه بود، دریافت کنیم و امیدواریم در دهه فجر افتتاح شود و به بهره‌برداری برسد.

جاسم زارعی، رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان عسلویه نیز در این مراسم با اشاره به اینکه حوزه سلامت متأثر از صنعت است و به همکاری مداوم از طرف شرکت‌های منطقه نیاز دارد، گفت: خوشبختانه با رعایت پروتکل‌های بهداشتی وضع منطقه عسلویه نسبت به دیگر نقاط استان در شرایط بهتری قرار دارد و از همکاری خوب شورای راهبردی قدردانی می‌کنم.

علیرضا سجادی‌زاده، معاونت سیاسی امنیتی فرمانداری عسلویه نیز تعامل شورای راهبردی با جامعه پیرامونی را مهم دانست و افزود: «همیشه با مردم، در کنار مردم» روند حرکتی ارزشمند شورای راهبردی شرکت‌های پتروشیمی منطقه است که امروز شکل گرفته است.

وی در خصوص همکاری دیگر مجتمع‌های صنعتی منطقه گفت: پتروشیمی برای تأمین تجهیزات پزشکی منطقه بسیار خوب و بجا عمل کرده است و انتظار می‌رود دیگر شرکت‌های منطقه هم گوشه چشمی به جامعه پیرامونی خود داشته باشند.

این تجهیزات در چهار مرکز نبی‌اکرم‌ (ص) و مرکز بهداشت و درمان شهرستان عسلویه، بیمارستان امام‌خمینی (ره) شهرستان کنگان و بیمارستان شهرک توحید توزیع شده و ارزش ریالی آن ۷۷ میلیارد ریال است.

کد خبر 309456

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =