آمادگی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی برای تأمین سوخت زمستانی

مدیر عملیات شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی از آمادگی کامل این شرکت برای تأمین سوخت زمستانی مصرف‌کنندگان در بخش‌های خانگی، تجاری، صنعتی و نیروگاهی در زمستان پیش رو و نیز مقابله با سیلاب‌های احتمالی خبر داد.

علی‌اصغر عباسی در این باره به خبرنگار شانا گفت: با برنامه‌ریزی‌های انجام‌شده، همچون سال‌های گذشته ذخیره‌سازی سوخت زمستانی در همه مناطق سی‌وهفت‌گانه شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی از اواسط تابستان امسال آغاز شده و هم‌اکنون سوخت موردنیاز هموطنان در مناطق سردسیر و سخت‌گذر به مقدار کافی ذخیره شده است.

وی با اشاره به پیش‌بینی‌های سازمان هواشناسی برای افت دمای هوا و نیز احتمال وقوع بارش‌های شدید در بعضی از استان‌ها افزود: شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی برای سوخت‌رسانی در زمستان پیش رو آمادگی کامل دارد و خوشبختانه هیچ کمبودی در موجودی ذخیره‌سازی‌های فرآورده کشور وجود ندارد.

مدیر عملیات شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی تأکید کرد: هم‌اکنون هموطنانی که در نقاط روستایی سخت‌گذر زندگی می‌کنند، سوخت مورد نیاز خود را تحویل گرفته‌اند و ذخیره‌سازی مناسبی نیز در روستاها و شهرهای سردسیر انجام شده است.

آمادگی صددرصدی برای مقابله با سیلاب‌های احتمالی

عباسی همچنین از ظرفیت مناسب ذخیره‌سازی سوخت در انبارهای نفت خبر داد و گفت: ذخیره‌سازی سوخت در مناطقی که به‌تازگی بارندگی داشته‌اند، کافی بوده است و هیچ کمبود و مشکلی در این زمینه وجود ندارد.

وی با اشاره به تجربه موفق شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی در سیلاب‌های سال گذشته تصریح کرد: با بهره‌مندی از تجربه‌های گذشته، مناطق درگیر سیلاب و مناطق معین این شرکت برای وقوع حوادث احتمالی و همیاری با دیگر سازمان‌ها در عرصه سوخت‌رسانی و ... آمادگی صددرصدی دارد.

مدیر عملیات شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی با اشاره به فعال بودن ستاد بحران این شرکت برای مقابله با سیلاب و آبگرفتگی‌های احتمالی گفت: با آبگرفتگی‌های چند روز گذشته که بیشترین حجم آن مربوط به شهر اهواز بوده است، تاکنون هیچ جایگاه سوختی در کشور با مشکل روبه‌رو نشده است و سوخت‌رسانی به مردم و خودروها طبق روال عادی ادامه دارد.

عباسی اظهار کرد: همه مدیران مناطق این شرکت عضو کمیته مدیریت بحران استان‌هایزیر پوشش خود نیز هستند و در صورت وقوع سیلاب‌های احتمالی، همچون سال‌های گذشته، مشکلات احتمالی برطرف و نیز عرضه مطلوب سوخت به مردم و نیروهای امدادی انجام می‌شود.

کد خبر 310256

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =