بهره‌برداری از طرح‌های پدافند غیرعامل در پالایشگاه دوم پارس جنوبی

سرپرست مدیریت پالایشگاه دوم مجتمع گاز پارس جنوبی از افتتاح و بهره‌برداری سه طرح با محور پدافند غیرعامل در این مجموعه خبر داد.

به گزارش شانا به نقل از شرکت ملی گاز ایران، حسین باغبان اظهار کرد: با تلاش کارکنان و متخصصان واحد مهندسی و خدمات فنی پالایشگاه، سه طرح شامل احداث ساختمان مرکز رصد و پایش حراست، سامانه سیگما و ارتقای عملکرد سامانه PDCS ایستگاه برق شماره به‌طور هم‌زمان به بهره‌برداری رسیدند.

وی افزود: ﭘﺪﺍﻓﻨﺪ ﻏﯿﺮﻋﺎﻣﻞ موضوعی بسیار مهم است و هر روز که می‌گذرد بر اهمیت آن افزوده می‌شود. تاکنون اقدام‌های مطلوبی در زمینه آموزش، فرهنگ‌سازی، پیاده‌سازی الزام‌ها و اهداف پدافند غیرعامل با رویکرد پروژه‌محور در سطح پالایشگاه دوم مجتمع گاز پارس جنوبی محقق شده و با تکیه بر توان داخلی در حال انجام است.

سرپرست مدیریت پالایشگاه دوم مجتمع گاز پارس جنوبی تصریح کرد: پروژه‌های یادشده افزون بر تحقق اهداف راهبردی و ارتقای تاب‌آوری بخشی از زیرساخت‌های حیاتی پالایشگاه، افزایش ضریب امنیت تولید پایدار را به همراه دارد و در مجموع با بهره‌مندی از توانمندی داخلی و فعالیت ۷ هزار و ۲۰۰ نفرساعت کار بدون حادثه از مرحله طراحی، اجرا و ساخت، به بهره‌برداری رسیدند.

به گفته باغبان، پالایشگاه دوم اکنون با همه توان برای تولید گاز مورد نیاز کشور در فصل‌ سرد سال و شکوفایی اقتصاد کشور گام بر می‌دارد.

کد خبر 310397

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =