۲۲ آذر ۱۳۹۹ - ۱۰:۳۳
  • کد خبر: 310604
قدردانی مسئولان‌ استانی کرمان از شرکت گاز

استاندار و رئیس شورای پدافند غیرعامل کرمان، همچنین رئیس مجمع‌ نمایندگان‌ این استان در مجلس از عملکرد شرکت گاز کرمان قدردانی کردند.

به گزارش شانا، علی زینی‌وند استاندار و رئیس شورای پدافند غیرعامل کرمان در پیامی خطاب به منوچهر فلاح، مدیرعامل شرکت گاز این استان، نوشت: پدافند غیرعامل به‌عنوان یکی از راهبردهای اصلی کشور در عرصه دفاع از حاکمیت ملی در برابر تهدیدهای نوین و دانش‌پایه است و راهبردهای نوین دفاعی در عرصه پیشرفت سریع علوم و فناوری جز با همکاری و هم‌افزایی همه ارکان جامعه محقق نمی‌شود.

به همین دلیل از اهتمام جنابعالی در پیشرفت اهداف و دستاوردهای پدافند غیرعامل در سطح استان همچنین برگزاری برنامه‌های هفته بزرگداشت پدافند غیرعامل قدردانی می‌شود. 

شهباز حسن‌پور، نماینده سیرجان و بردسیر و رئیس مجمع نمایندگان استان کرمان در مجلس شورای اسلامی نیز با ارسال لوح سپاس از تلاش‌های شرکت گاز استان کرمان برای عملکرد مطلوب آن قدردانی کرد.

در بخشی از این پیام آمده است:

«به پاس تلاش صادقانه و موفقیت‌هایی که آن دستگاه اجرایی برای انجام وظیفه و ارائه خدمت مطلوب به مردم شریف و نجیب استان کرمان داشته است بر خود لازم می‌دانم از زحمات جنابعالی و کارکنان محترم آن دستگاه اجرایی تشکر و قدردانی کنم.»

کد خبر 310604

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =