منطقه ۲ عملیات انتقال گاز و شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان همکاری می‌کنند

مدیر منطقه ۲ عملیات انتقال گاز ایران از امضای تفاهم‌نامه همکاری بین این مجموعه و شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان خبر داد.

به گزارش شانا به نقل از شرکت ملی گاز ایران، سیدمجتبی گلستانه در این باره گفت: این تفاهم‌نامه همسو با همکاری‌های مشترک و اجرای برنامه‌های خودکفایی و استفاده از استعدادها و توانمندی‌های شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان امضا شده است که طبق آن، یک مشارکت نظام‌یافته برای توسعه همکاری‌های پژوهشی، تحقیقاتی و فناوری ایجاد می‌شود.

وی هدف از امضای این تفاهم‌نامه را گسترش همکاری‌های علمی و پژوهشی، توسعه پژوهش کاربردی، توسعه فناوری‌های نو، تحقق کارآفرینی و رفع موانع و مشکلات مرتبط با استفاده از توانمندی‌های عملی، فنی و آزمایشگاهی برای پاسخگویی اثربخش به چالش‌های دو طرف و ایجاد زمینه‌های فرآیند تبدیل ایده به محصول عنوان کرد.

مدیر منطقه ۲ عملیات انتقال گاز  تصریح کرد: این منطقه تاکنون به همراهی شرکت‌های دانش‌بنیان توانسته نقش مهمی در ساخت قطعات و تجهیزات پیچیده فنی ایفا کند.

براساس این گزارش، شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان به‌عنوان نخستین سازمان مؤسس مراکز رشد و پارک‌های علم و فناوری در کشور با هدف حمایت از ایجاد و توسعه شرکت‌های دانش‌بنیان و تولید ثروت از علم، فعالیت اجرایی خود را از سال ۱۳۸۰ آغاز کرده و همواره به عنوان حلقه‌ای میان دولت، صنعت و دانشگاه به توسعه اقتصاد مبتنی بر دانش و تبدیل علم به ثروت در کشور ایفای نقش کرده است.

کد خبر 311048

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =