نقش حیاتی گاز در فصل زمستان بیشتر خودنمایی می‌کند

مدیرعامل شرکت انتقال گاز ایران با تأکید بر نقش حیاتی گاز طبیعی در فصل زمستان، اظهار کرد: باید تلاش کنیم این انرژی پاک بدون کوچک‌ترین خللی به مصارف خانگی و صنعتی انتقال داده شود.

به گزارش شانا به نقل از شرکت انتقال گاز ایران، مهدی جمشیدی‌دانا در بازدید از تأسیسات تقویت فشار گاز اردبیل، با تأکید بر حساسیت انتقال گاز در مناطق سردسیر و شاهرگ‌های حیاتی گاز طبیعی، گفت: فعالیت شبانه‌روزی کارکنان شرکت انتقال گاز به‌ویژه در مناطق سردسیر و یخبندان، نمونه بارز ایثار و فداکاری در ایجاد آرامش و آسایش هموطنان است.

وی ادامه داد: باید تلاش کنیم با خودکفایی، بومی‌سازی و نوآوری در بسیاری از تجهیزات و تأسیسات، در انتقال پایدار گاز کوشا باشیم و این انرژی پاک را بدون کوچک‌ترین خللی به مصارف خانگی و صنعتی انتقال دهیم.

مدیرعامل شرکت انتقال گاز ایران با اشاره به مشکلات فعالیت در مناطق شمال و شمال غرب کشور، تصریح کرد: گرمای منازل هموطنان و چرخه اقتصادی در سراسر کشور، با تعهد و مسئولیت‌پذیری کارکنان شرکت انتقال گاز در سرما و یخبندان تامین شده است.

فیروز خدایی، مدیر منطقه ۸ عملیات انتقال گاز هم در این دیدار با ارائه گزارش عملکرد این مجموعه، به آمادگی این منطقه برای عبور از فصل سرد سال اشاره کرد و گفت: با اقدام‌های انجام‌شده شرایط برای انتقال پایدار گاز در منطقه شمال و شمال غرب کشور فراهم است.

>>> بیشتر بخوانید:

ثبت رکوردی تازه در مقدار انتقال گاز ایران

وضع مصرف گاز کشور در مرحله هشدار است

کد خبر 311315

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =