ساخت خط انتقال گاز بیدبلند - اهواز تداوم دارد

مدیرعامل شرکت مهندسی و توسعه گاز ایران اعلام کرد که با وجود بارندگی و آب‌گرفتگی شدید در استان خوزستان، پروژه ساخت خط انتقال گاز بیدبلند-اهواز تداوم دارد.

به گزارش شانا به نقل از شرکت ملی گاز ایران، بهرام صلواتی گفت: بارندگی‌های شدید اخیر در استان‌های جنوبی از جمله خوزستان و در پی آن آب‌گرفتگی و جاری‌شدن سیل در منطقه، اجرای پروژه ساخت خط انتقال گاز و تاسیسات وابسته بیدبلند-اهواز را با چالش روبه رو کرد اما با وجود این شرایط سخت، عوامل اجرایی با بسیج همه‌جانبه امکانات و عملیات مخلوط‌ریزی در سطح وسیع، تلاش می‌کنند تا تداوم  پیشرفت پروژه را در دشوارترین وضع و شرایط تضمین کنند.

وی ادامه داد: با توجه به شرایط ایجادشده، کارکنان اجرای پروژه با حضور به موقع در همه مقاطع عملیاتی و تلاش و برنامه‌ریزی‌های موثر، فعالیت‌های پروژه را پیش می‌برند و با استقرار ماشین‌آلات مرتبط و احداث خاکریز در مناطق قابل دسترسی از جمله در تقاطع‌های مسیر خط لوله، ایستگاه‌های شیر بین راهی و ایستگاه رسیور، روند پیشرفت پروژه را پیش می‌برند.

مدیرعامل شرکت مهندسی و توسعه گاز ایران تصریح کرد: عملکرد دست‌اندرکاران، مشاور، پیمانکار و همکاران پروژه بیدبلند - اهواز سبب شد افزون بر اجرای عملیات لوله‌گذاری و جوشکاری کانکشن، با عبور از موانع، تخلیه و انتقال حجم آب درون کانال نیز اجرایی شود.

صلواتی با ابیان اینکه پیشرفت فیزیکی با رعایت دقیق شیوه‌نامه‌های ابلاغی ستاد مبارزه با کرونا و ایمنی در حال انجام است، گفت: به دلیل اهمیت و راهبردی بودن پروژه برای انتقال گاز به سرشاخه‌ها، این مهم با رعایت پروتکل‌های مرتبط، با جدیت پیش می‌رود.

کد خبر 311345

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =