بهره‌برداری از طرح‌های درمانی در بیمارستان توحید جم

دو بخش بستری ۲۳ تخت‌خوابی (پشتیبان کووید ۱۹)، بخش داخلی - جراحی مردان، سه دستگاه کاربردی در آزمایشگاه و یک دستگاه سونوگرافی جدید در بیمارستان توحید جم به بهره‌برداری رسید.

به گزارش شانا به نقل از سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت، سیدمهدی هاشمی، مدیرعامل سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت با سفر به منطقه ویژه پارس جنوبی، ضمن بازدید از بیمارستان توحید جم و برگزاری نشست‌های مختلفی با رؤسای ستادی و مراکز درمانی، نمایندگان پزشکان عمومی و متخصص، مترون و پرستاران و کارکنان، از دو بخش بستری ۲۳ تخت‌خوابی (پشتیبان کووید ۱۹)، بخش داخلی - جراحی مردان، سه دستگاه جدید کاربردی در آزمایشگاه و یک دستگاه سونوگرافی بهره‌برداری کرد.

وی با تأکید بر اینکه هدف ما رفع مشکلات برای ارائه خدمات باکیفیت و مناسب است، به برگزاری نشست‌های هفتگی با حضور مدیران و رؤسای ستادی و سه منطقه تهران، اهواز و بوشهر اشاره کرد و گفت: روند پیگیری مسائل مطرح‌شده در این نشست‌ها به‌صورت جدی در حال پیگیری است و هدف، برقراری ارتباط مستقیم ستاد با مناطق برای افزایش امنیت خاطر کارکنان و جمعیت زیر پوشش است.

مدیرعامل سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت به سیاست‌های سازمان درباره ضرورت توجه به مدیریت هزینه‌ها اشاره کرد و افزود: تخصیص بودجه به مناطق مبتنی بر ارائه گزارش عملکرد است و هدف این طرح، ارائه راهکارهای عملیاتی در مدیریت هزینه‌ها و ارتقای سطح سلامت کارکنان است.

مدیرعامل سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت با تأکید بر شفاف‌سازی حوزه مالی عنوان کرد: اختصاص بودجه مبتنی بر گزارش عملکرد شامل تولید خدمت (سلامت و بهداشت)، طب صنعتی و طب خانواده است و مدیریت بهینه هزینه‌های درمان و اثربخشی بیش از پیش خدمات سازمان از سیاست‌های اصلی به‌شمار می‌رود.

کد خبر 311460

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =