اصرار بر تکرار یک دروغ و بازی با آبروی افراد با چه هدفی؟

اداره کل روابط عمومی وزارت نفت با این عنوان که اصرار بر تکرار یک دروغ و بازی با آبروی افراد با چه هدفی؟ به خبر «سؤال از زنگنه درباره توهین دبیر هیئت مرکزی گزینش وزارت نفت به شهید سلیمانی» واکنش نشان داد.

به گزارش شانا، در متن توضیحات اداره کل روابط عمومی وزارت نفت به خبر ۲۱ دی‌ماه خبرگزاری فارس آمده است: طی روزهای اخیر شایعه‌ای سراسر کذب و آکنده از بغض و کینه علیه دکتر فرزین مینو، معاون وزیر نفت در امور مدیریت و توسعه منابع انسانی و دبیر هیئت مرکزی گزینش وزارت نفت درباره بی‌حرمتی به شهید والامقام سردار سلیمانی، به‌صورت هدفمند و به قصد تسویه حساب شخصی ابتدا در رسانه‌های مجازی و سپس از طریق برخی افراد صاحب تریبون در خبرگزاری فارس انتشار یافت که موجب تأسف و شگفتی از اصرار برخی به تکرار یک مطلب سراسر کذب شد.

در متون اسلامی مکرر عنوان شده است که بهتان بدترین نوع دروغ است و چنانچه اتهام شخص در غیاب وی باشد غیبت هم به‌شمار می‌آید و انسان در واقع مرتکب دو گناه شده است؛ یکی دروغ و دیگری غیبت و بزرگ‌ترین ظلم در حق برادر مؤمن آن است که او را به ارتکاب گناهی متهم کنی که هرگز آن را انجام نداده است. بهتان به اصطلاح همین برچسب‌ زدن به این و آن است که متأسفانه اخیراً بیش از پیش مطرح بوده و امروزه نیز بزرگ‌ترین ابزار دشمنان و مخالفان برای ایجاد تفرقه در کشور است.

آنچه ما و همگان از سیره عملی و اخلاق حسنه شهید سلیمانی عزیز به یاد می‌آوریم، تلاش خالصانه او برای جلوگیری از تفرقه و ایجاد همدلی و اتحاد در میان صفوف کارگزاران نظام اسلامی بود و خون پربرکت و پاک این «سرباز» سرافراز انقلاب پس از شهادت مظلومانه‌اش نیز سبب ایجاد اتحاد کم‌نظیری میان اقشار مختلف مردم شد و جایگاه او به‌عنوان یک «قهرمان ملی» در دل‌های مردم ارج یافت. حال چگونه برخی بدون کوچک‌ترین بررسی و تحقیقی به یک بهتان نسبت داده شده به یکی از مدیران خدوم صنعت نفت که بارها تکذیب شده، می‌پردازند و با پنهان شدن در پس نام «سردار دل‌ها» بر طبل عناد و تفرقه می‌کوبند و برخی دیگر نیز ناآگاهانه بازیچه تسویه‌حساب شخصی یک فرد معزول از قدرت می‌شوند. لذا رعایت انصاف و اخلاق، حداقل انتظاری است که از صاحبان منصب و تربیون می‌رود.

کد خبر 311964

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =