شناسایی ظرفیت‌های بخش تولید با چیدمان تخصصی در نمایشگاه نفت

معاون وزیر نفت در امور پالایش و پخش مهم‌ترین نقطه قوت نمایشگاه نفت امسال را تخصصی شدن چیدمان غرفه‌های نمایشگاه عنوان کرد و گفت: در چنین شرایطی بازدیدکنندگان به‌راحتی می‌توانند ظرفیت سازندگان و تأمین‌کنندگان داخلی را بسنجند و نقاط ضعف و ظرفیت‌های خالی در این بخش را شناسایی کنند.

به گزارش خبرنگار شانا، علیرضا صادق‌آبادی در حاشیه بازدید از بیست‌وپنجمین نمایشگاه نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی ایران تصریح کرد: مهم‌ترین تفاوت مثبتی که نمایشگاه امسال با سال‌های گذشته دارد، تخصصی شدن چیدمان غرفه هاست، برای نمونه شرکت‌های اکتشاف و تولید در کنار پیمانکاران عمومی و مهندسی، تأمین تجهیزات و اجرا (ئی‌پی‌سی) قرار گرفته‌اند، همچنین سازندگان به دو بخش سازنده تجهیزات دوار و ثابت تفکیک شده‌اند.

وی ادامه داد: بنابراین اگر بازدیدکنندگان بخواهند ظرفیت سازندگان و تأمین‌کنندگان داخلی را بسنجند، یا نقاط ضعف این بخش را شناسایی کنند، به‌راحتی می‌توانند با این چیدمان به غرفه‌های مدنظر رجوع کنند و ارزیابی دقیق‌تری در این باره داشته باشند.

به گفته معاون وزیر نفت در امور پالایش و پخش، شناسایی این نقاط خلأ، ظرفیتی برای کار کردن و سرمایه‌گذاری بیشتر در بخش تولید و بهبود روند سرمایه‌گذاری به شمار می‌آید.

مدیرعامل شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی افزود: البته محدودیت‌های کرونا سبب شده است بخشی از بازدیدکنندگان از جمله دانشجویان از حضور فیزیکی در نمایشگاه منع شوند که امید می‌رود سال آینده این محدودیت‌ها برطرف و شرایط برای حضور همه مخاطبان صنعت نفت مهیا شود.

صادق‌آبادی تأکید کرد: امیدواریم سال آینده این شرایط نباشد، زیرا آشنایی قشر جوان و دانشجو با صنعت از ملزومات است.

کد خبر 312392

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =