تلاش شرکت گاز برای انجام تعهدهای صادراتی ایران

مدیر امور بین‌الملل شرکت ملی گاز ایران گفت: همه تلاشمان این است که تعهدهای صادراتی را به‌خوبی و به نحو احسن به انجام برسانیم و بتوانیم به‌عنوان صادرکننده‌ای مورد اعتماد در بازارهای جهانی شناخته شویم.

به گزارش شانا به نقل از شرکت ملی گاز ایران، حمیدرضا حق‌بین جهرمی در حاشیه بازدید از بیست‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی، گفت: برگزاری نمایشگاه‌هایی از این دست، بدون شک بیانگر توانمندی‌های سازندگان و پیمانکارهای داخلی است.

وی افزود: همان‌طور که شعار نمایشگاه امسال، «نفت ملی، کالا و خدمات ایرانی» است، این حجم از تولیدات داخلی که در این مکان‌ها به نمایش گذاشته می‌شود نیز بیانگر آن است که با وجود همه محدودیت‌ها و تحریم‌هایی که پشت سر گذاشتیم توانستیم بر مشکلات غلبه کنیم، زیرا هیچ محدودیتی را برنمی‌تابیم.

مدیر امور بین الملل شرکت ملی گاز تصریح کرد: شاید اگر در شرایط الزام رعایت پروتکل‌های بهداشتی به‌واسطه شیوع ویروس کرونا نبودیم، این نمایشگاه می‌توانست محلی برای مباحث صادرات، واردات، ترانزیت و سوآپ گاز نیز باشد؛ هرچند این موارد به‌صورت تخصصی هم در نمایشگاه‌ها مطرح است، هم گردهمایی‌های ویژه خود را دارد.

حق‌بین جهرمی همچنین با بیان اینکه ایران به‌عنوان متصدی و متولی صادرات، در صادرات گاز طبیعی و فرآورده‌های گازی در کشور شناخته می‌شود، اظهار کرد: با وجود همه محدودیت‌هایی که وجود دارد و مصرف بی‌رویه گاز، تلاشمان این است که تعهدهای صادراتی را  به‌خوبی و به نحو احسن به انجام برسانیم و بتوانیم به‌عنوان صادرکننده‌ای مورد اعتماد در بازارهای جهانی شناخته شویم.

کد خبر 312482

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =