حضور دانش‌بنیان‌ها و شرکت‌های نوپا، نقطه قوت نمایشگاه نفت امسال

رئیس کمیته نفت کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی گفت: یکی از نقاط قوت نمایشگاه نفت امسال، حضور مؤثر شرکت‌های نوپا و دانش‌بنیان در حوزه نفت و گاز است.

حسین حسین‌زاده، امروز (یکشنبه، پنجم بهمن‌ماه) در حاشیه بیست‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی به خبرنگار شانا گفت: حضور شرکت‌های دانش‌بنیان در نمایشگاه نفت امسال بسیار خیره‌کننده است و این حضور، در شرایط تحریم اهمیت بالایی دارد.

وی افزود: در بازدید از یکی از غرفه‌های این نمایشگاه متوجه شدم محصولی تولید می‌شود که واردات آن در شرایط تحریم امکان‌پذیر نبوده است و اگر هم امکان واردات وجود داشت با قیمت بالایی باید می‌خریدیم که خوشبختانه شرکت‌های دانش‌بنیان این محصول را ساخته‌اند.

رئیس کمیته نفت کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: امروز در بسیاری از تجهیزات صنعت نفت همچون کمپرسورها و تأسیسات درون‌چاهی به خودکفایی رسیده‌ایم و ساخت آنها بومی‌سازی شده است.

حسین‌زاده از تلاش‌های انجام‌شده در مجموعه وزارت نفت در شرایط تحریمی قدردانی کرد و گفت: مجلس شورای اسلامی و به‌ویژه کمیسیون انرژی هر تلاشی را که بتواند گره‌ای از مشکلات صنعت نفت باز کند، انجام خواهد داد.

به گزارش شانا، رئیس کمیته نفت کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی، امروز با حضور در بیست‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی به همراه اسحاق جهانگیری، معاون اول رئیس‌جمهوری و بیژن زنگنه، وزیر نفت از شرکت‌ها و غرفه‌های این نمایشگاه بازدید کرد.

کد خبر 312547

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =