پژوهشگاه نفت و گسترش انرژی پاسارگاد توافقنامه امضا کردند

پژوهشگاه صنعت نفت و شرکت گسترش انرژی پاسارگاد با هدف گسترش و توسعه سطح همکاری‌های علمی و فناوری توافقنامه امضا کردند.

به گزارش شانا به نقل از پژوهشگاه صنعت نفت، این توافقنامه دیروز (دوشنبه، ششم بهمن‌ماه) در حاشیه بیست‌وپنجمین نمایشگاه نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی به امضای جعفر توفیقی، رئیس پژوهشگاه صنعت نفت و محمدعلی عمادی، معاون اجرایی بخش بالادستی شرکت گسترش انرژی پاسارگاد رسید.

امکان‌سنجی تولید افزایه‌های حفاری مبتنی بر فرمولاسیون‌ و دانش فنی پژوهشگاه و همچنین تجاری‌سازی و تولید این افزایه‌ها بر اساس این دانش فنی از موضوع‌های این توافقنامه است.

جعفر توفیقی، رئیس پژوهشگاه صنعت نفت در آیین امضای این توافقنامه گفت: شرکت گسترش پاسارگاد هم‌اکنون پروژه‌های بسیار مهمی در بخش‌های مختلف بالادست و پایین‌دست در صنعت اجرا می‌کند و با توجه به توانمندهای موجود در پژوهشگاه صنعت نفت در حوزه توسعه تکنولوژی، این دو مجموعه می‌توانند شریک راهبردی یکدیگر باشند و این توافقنامه در ادامه همین همکاری امضا شده است.

پژوهشگاه صنعت نفت در حاشیه آخرین روز برگزاری بیست‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی، با شرکت‌های توسعه پتروایران با هدف گسترش زمینه‌های همکاری، انرژی توانا کیش در راستای شتابدهی کسب‌وکارهای نوآورانه صنعت نفت و انرژی و دانشگاه صنعت نفت به‌منظور تعامل و همکاری با پردیس پژوهش و توسعه صنایع بالادستی، پایین دستی، انرژی و محیط‌زیست نیز تفاهمنامه‌هایی را به امضا رساند.

کد خبر 312659

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =