اعلام انفجار در پتروشیمی حیفا از سوی رسانه‌های صهیونیستی

رسانه‌های صهیونیستی از شنیده شدن صدای انفجارهای مهیب در منطقه صنعتی پتروشیمی حیفا در شمال سرزمین‌های اشغالی خبر داده‌اند.

به گزارش شانا به نقل از ایرنا، روزنامه جروزالم پست گزارش داده است انفجارها با صدای بلند سکوت حاکم بر شهر شمالی حیفا را بر هم زده و از سمت کارخانه صنایع شیمیایی حیفا دلهره شدیدی را در میان ساکنان این شهر به‌وجود آورده است.

این گزارش حاکی است چند انفجار نیز در منطقه صنعتی پتروشیمی حیفا به گوش رسیده که موجب اخلال در روند زندگی ده‌ها هزار ساکن این شهر شده است.

به نوشته این روزنامه، اواسط ماه دسامبر سال گذشته میلادی یک اشکال غیرمعمول در عملکرد پالایشگاه‌های حیفا سبب دو آتش‌سوزی شدید شد و دود بسیار زیاد ناشی از این آتش‌سوزی‌ها آسمان شهر را پر کرد. افزون بر این، انفجار در بندر بیروت در تابستان امسال نیز نگرانی‌ها در مورد حادث شدن اتفاقی مشابه در بندر حیفا را افزایش داده بود.

گیلا گاملیل، نماینده پارلمان رژیم صهیونیستی نیمه مردادماه به رادیو اسرائیل گفت که باید مواد شیمیایی خطرناک از بندر حیفا خارج شوند. همان زمان الی لوی، خبرنگار شبکه ۱۳ تلویزیون رژیم صهیونیستی نیز به همین رادیو گفت که هرکس این فاجعه را در بیروت می‌بیند باید درک کند این اتفاق می‌تواند در بندر حیفا هم بیفتد.

شبکه کان رژیم صهیونیستی با انتشار ویدئویی در صفحه رسمی توئیتر خود مدعی شده است انفجارهای امروز به‌صورت کنترل‌شده برای تخریب تأسیسات قدیمی در کارخانه صنایع شیمیایی حیفا اتفاق افتاده است.

کد خبر 313181

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =