افتتاح ۲ پروژه نفت‌خیز جنوب در مجتمع آموزش فنون اهواز

شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب، ساختمان کارگاه آموزشی کار در ارتفاع و کارگاه و آزمایشگاه محیط زیست واقع در مجتمع ‌آموزش فنون اهواز را افتتاح کرد.

به گزارش شانا به نقل از شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب، احمد محمدی، مدیرعامل این شرکت دیروز (جمعه، ۱۷ بهمن‌ماه) هم‌زمان با سومین روز از دهه فجر انقلاب اسلامی و در آیین افتتاح این دو پروژه، با بیان اینکه به‌کارگیری دقیق ضوابط ‌اچ‌اس‌ئی‌ و توجه حداکثری به ‌ایمنی، محیط زیست و جامعه، شرط بقای صنعت نفت در هر منطقه نفت‌خیز است، به اهمیت افتتاح کارگاه آموزشی کار در ارتفاع در مرکز آموزش فنون اشاره کرد و گفت: در راستای کاهش ضریب ‌حوادث، موضوع کار در ارتفاع نیازمند آموزش بود که با پی‌گیری‌های انجام‌شده ‌امروز شاهد بهره‌برداری از این کارگاه هستیم.

وی به کارگاه و آزمایشگاه محیط زیست نیز اشاره و عنوان کرد: ‌راه‌اندازی این کارگاه و آزمایشگاه نیز اهمیت بالایی برخوردار است، چراکه باید بتوانیم آلاینده‌های شیمیایی و فیزیکی را به‌صورت مستمر و دقیق آنالیز کنیم و خوشبختانه امروز از ۱۳ تجهیز مرتبط با این بخش نیز بهره‌برداری شد.

علی ستوده، معاون آموزش و بهبود منابع انسانی شرکت ملی نفت ایران نیز با بیان اینکه طبق استانداردهای بین‌المللی هر فردی که در این قبیل مشاغل فعالیت می‌کند باید کار کردن در شرایط ارتفاع را آموزش دیده باشد، افزود: راه‌اندازی کارگاه کار در ارتفاع در مجتمع آموزش فنون به ‌همت شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب اقدامی اثربخش و بسیار مثبت است.

وی با بیان اینکه توجه به محیط زیست نیز امروزه جزو مطالبات جهانی است، اظهار کرد: یکی از مسائل کلیدی در بخش ‌مسئولیت‌های اجتماعی، محیط زیست است که شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب در این زمینه اقدام‌های قابل ‌توجهی داشته و کارگاه آموزشی کارگاه و آزمایشگاه محیط زیست نیز در نوع خود با اهمیت تلقی می‌شود.

معاون آموزش و بهبود منابع انسانی شرکت ملی نفت ایران، مجتمع آموزش فنون اهواز را در شمار مهم‌ترین مراکز آموزشی شرکت ملی نفت ایران و صنعت نفت ‌برشمرد و گفت: این مجتمع به لحاظ برخورداری از فضای مناسب، نیروی انسانی کارآزموده، تجهیزات، ‌کارگاه‌ها و آزمایشگاه‌ها در سطح شرکت ملی نفت ایران جایگاه برجسته‌ای دارد و تمرکز ما بر این است تا ‌دوره‌های آموزشی شرکت ملی نفت ایران در مجتمع فنون اهواز برگزار شود. ‌

کد خبر 313199

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =